Dizajner Dries Van Noten napušta svoj brend

Nakon četiri decenije, objavio je da se povlači iz svoje modne kuće.

Dries Van Noten je najavio da se povlači iz svoje modne kuće koju je vodio skoro četiri decenije. Belgijanski dizajner otkrio je da želi da se fokusira na druge stvari i da se oseća spremno da novoj generaciji talenata pruži priliku da unesu svoju viziju u brend.

“Želim da preusmerim svoj fokus na sve stvari za koje nikada nisam imao vremena”, rekao je Van Noten. “Pripremao sam se za ovaj trenutak neko vreme i osećam da je vreme da ostavim prostora novoj generaciji talenata da unese svoju viziju u brend.”

Van Noten je lansirao svoju kuću 1986. godine, počevši sa muškom odećom, a kasnije se proširivši i na žensku konfekciju. Osvojio je različite prestižne nagrade i oblačio neke od najpoznatijih žena na svetu, uključujući Cate Blanchett za Oscar 2008. godine, Michelle Obama tokom njenog boravka u Beloj kući, kao i zvezde poput Tesse Thompson, Kirsten Dunst i Rihanne, koje su se odlučile za njegove upečatljive printove.

Dizajner će prikazati svoju poslednju kolekciju za kuću tokom muške sezone proleće/leto 2025. godine. Ženska SS25 kolekcija “će biti napravljena od strane mog studijskog tima sa kojim sam veoma blisko sarađivao tokom svih ovih godina”, rekao je. “Imam puno poverenje da će obaviti sjajan posao.

“U odgovarajuće vreme, objavićemo dizajnera koji će nastaviti priču. Međutim, ostaću uključen u kuću koju toliko cenim.”

Van Noten je prodao većinski udeo u poslu konglomeratu Puig 2018. godine, i tada je ostao na funkciji glavnog kreativnog direktora, kao i predsednik borda. Verovatno će nastaviti da obavlja ovu funkciju i ostati manjinski vlasnik u poslu.

“Poštujemo Driesovu želju da se povuče, nakon izuzetne 38-godišnje karijere u modi”, dodao je Marc Puig, predsednik i generalni direktor Puiga. “To je posebna čast za Puig da sada bude poverenje sa očuvanjem njegovog nasleđa u budućnosti, i jedinstvena odgovornost koju ćemo ceniti dok se otvara novo i uzbudljivo poglavlje kako za Drisa tako i za brend.”

Foto: Profimedia

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.