Dnevni rituali: Gucci predstavlja novu reklamnu kampanju sledeći pravila karantina

Alessandro Michele lansira novu reklamnu kampanju za Gucci kolekciju jesen/zima.

Reklamna kampanja je predstavljena pod nazivom “Rituals”, što simbolizuje dnevne aktivnosti u karantinu. Na slikama, modeli peru zube, rade u bašti, kuvaju, hodaju po krovu i igraju se sa pilićima kao kućnim ljubimcima.

Make-up umetnici, stilisti i ostali poznati likovi koji učestvuju u procesu snimanja ovog puta nisu bili pozvani. Dizajner je modelima dao apsolutnu slobodu, a sami su stvorili stajlinge iz nove kolekcije brenda.

“Pustio sam modele da stvaraju sopstvene stajlinge, rade kao fotografi i pripovedači, producenti i scenografi. Zamolio sam ih da se dokažu. Podstakao sam ih da se igraju, improvizujući svoje svakodnevne živote.”

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.