Doba baroka i slike Karavađa oživljavaju pred našim očima u novoj Dior kampanji

Jedinstvo umetnosti i mode.

Dior je predstavio novu prolećnu reklamnu kampanju. Elina Kechicheva, poznata po jedinstvenom pristupu korišćenju scenskog svetla, bila je autor fotografija kampanje, koje više podsećaju na slike koje su naslikali majstori prošlosti.

Nove slike modne kuće su predstavljene u živopisnim kompozicijama sličnim onima Karavađa, čiji su inovativni oblik realizma i intenzivna upotreba hijaroskuro tehnika značajno uticali na razvoj baroknog slikarstva. „Proslavljajući izvrsnost u zanatstvu i kreativnosti u svim oblicima, od feminističkih eseja Virginie Woolf do ratnih kolaža Lucie Marcucci koji su nas inspirisali da predstavimo kolekciju, to smo odrazili u kampanji ispunjenoj jedinstvenom snagom slikanja“, navodi se u saopštenju brenda.

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.