Milanska nedelja mode koja će se održati u online formatu, polako dobija svoju formu. Alessandro Michele je u maju rekao da će Gucci učestvovati u događaju, a ove subote Camera della Moda otkriva da će Dolce & Gabbana takođe biti deo novog formata prezentacije.
Carlo Capasa, predsednik kompanije Camera, kaže da se brend pridružuje udruženju i zvaničnom kalendaru milanske Nedelje mode – Dolce & Gabbana je napustio instituciju pre više od dve decenije. „Ovo je važna poruka jedinstva i solidarnosti u tako teškom vremenu. Ovo učešće ima simboličnu vrednost”, kaže on.
Capasa je od Domenica Dolcea i Stefana Gabbane tražio da se pridruže Cameri nakon što je kompanija u aprilu učestvovala u projektu solidarnosti „Italia, We Are With You“ koji je pokrenulo udruženje, a koje je doniralo respiratore i drugi medicinski materijal tokom pandemije koronavirusa. “Učestvovali su velikodušno – ovo je trenutak saradnje, jer radimo na zaštiti sistema i naše industrije”, rekao je predsednik.
Prvo izdanje Nedelje digitalne mode odvija se između 14. i 17. jula. Nedelja muške mode, koja se tradicionalno održava u junu, pomerena je za jul. Oko 40 brendova već je pristalo da učestvuje na MDFW-u, uključujući brendove Etro, Bottega Veneta, Ermenegildo Zegna i Dsquared2.
harpersbazaar.uol.com.br