Elvisova unuka zvezda je prolećne Chanel kampanje

Rame uz rame sa čuvenom Chanel manekenkom

Riley Keough, elvisova unuka

Riley Keough, ćerka pokojne Lise Marie Presley i unuka Elvisa Presleya, povela je najnoviju Chanel kampanju za proleće 2024, rame uz rame sa holandskom manekenkom Rianne Van Rompaey.

To je, zapravo, priča o dve kuće: vili Noailles na jugu Francuske, i luksuznoj francuskoj modnoj kući Chanel. Ovaj par deli dugu i bogatu istoriju, a u novoj kampanji za ready-to wear kolekciju proleće/leto ’24, glavne uloge igraju glumica Riley Keough i model Rianne Van Rompaey, dok se ta veza nastavlja kroz uvek sjajan objektiv Inez & Vinoodh.

Vila Noailles, smeštena u Hyèresu na Azurnoj obali, dizajnirana je 1923. godine za Charlesa i Marie-Laure de Noailles, dva strastvena pokrovitelja umetnosti – dok je Marie-Laure i sama umetnica. Zajedno su sakupljali smele i avangardne komade svih vrsta umetnosti, a ni moda nije bila izuzetak. Marie-Laure često je nosila visoku modu Gabrielle Chanel, sa kojom je postala bliska prijateljica, zajedno sa eklektičnom grupom drugih umetnika: Pabla Picassa, Alberta GIacomettija, Mana Reja i drugih.

Sada, preko sto godina od početka izgradnje vile Noailles, kreativna direktorka Chanel-a, Virginie Viard, vraća se da učvrsti i ojača veze između uglednih kuća u slavu porodice, prijateljstva i kreativnosti – i Chanel najnovije sezonske kolekcije.

Obučena u SS24, dugogodišnja Chanel manekenka, Rianna van Rompaey, pojavljuje se zajedno sa glumicom, rediteljkom i producentkinjom Riley Keough, novom ambasadorkom brenda, u novoj kampanji. “Volela sam Chanel od malih nogu,” kaže Keough. “Predstavljati Kuću sada je čast. To je najlepša i najinspirativnija kuća. Za mene, Chanel žena predstavlja toliko toga – sofisticiranost, eleganciju, umetnost, hrabrost, integritet.”

Riley Keough, elvisova unuka

Ti pojmovi su oni koje bi mogli opisati i vilu Noialles, čija jedinstvena lepota oživljava dok se fotografi Inez & Vinoodh poigravaju svetlošću i bojom, geometrijom i asimetrijom, odmorom i živahnošću – isti faktori koji su oživljeni u kolekciji za proleće-leto ’24. Ove zajedničke osobine nisu slučajnost: Viard je bila inspirisana arhitekturom vile, odajući počast njenim modernističkim linijama i čuvenom kubističkom šahovskom vrtu kroz grafičke šare i hrabre pruge; i njenim elegantnim cvetnim vrtovima kroz bogate štampe i vez u svojoj poslednjoj kolekciji.

Foto: Promo Chanel

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.