Fokus na održivost – 4 modna brenda iz Švedske koji zaslužuju vašu pažnju

Poslednjih dana avgusta, švedska prestonica bila je domaćin sopstvene, potpuno digitalne, Nedelje mode.

Uprkos prvobitnoj odluci organizatora da se događaj odloži, između ostalog, otkrili su da digitalni način vođenja modnih revija i diskusija o modnoj industriji služi svojoj svrsi za održivost. Nedelja mode u Stokholmu otvoreno je raspravljala o održivosti mode i klimatskim promenama uopšte.

Od brendova koji su učestvovali na ovogodišnjoj manifestaciji, postoje četiri koja se posebno ističu posvećenošću održivosti. Ovi brendovi koegzistiraju sa modernim, ažuriranim konceptom konfekcijske modne i svakodnevne odeće i nude kolekcije koje služe potrebama modernih, informisanih i moralno orijentisanih žena i muškaraca.

harpersbazaar.gr

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.