Gucci slavi prirodu i životinje u novoj pre-fall kampanji 2020

Najnovija reklamna kampanja Gucci pre-fall predstavlja zelene pašnjake i niz životinja u prirodi.

Italijanska luksuzna kuća želela je da istakne svoju podršku zaštiti vrsta divljih životinja i njihovih prirodnih staništa. Reklamna kampanja posebno je značajna u ovim vremenima izolacije.  Za svoju kampanju pre fall 2020 Gucci je pozvao jelene, sove, veverice, žabe, ježeve, patke i zečeve na poziranje sa svojim tradicionalnim modelima. Uz prirodne pozadine uživaju u suncu, reci, zelenom selu, bujnoj vegetaciji, igralištu opremljenom ljuljaškama i toboganima i svemu onome što prelepa priroda može ponuditi, noseći prepoznatljive dizajne Alessandra Michellea.

Kampanja koju je režirao dugogodišnji Guccijev saradnik Alasdair McLellan, a fotografisao Bruce Gilden kombinuje luksuzni stil s prirodnim okruženjem kako bi istakao Guccijeve osnovne inspiracije u sastavu prirode.

U februaru, italijanski luksuzni brend pridružio se Lion’s Share fondu, neprofitnoj organizaciji koju vodi Program Ujedinjenih nacija koja prikuplja sredstva za zaštitu ugroženih vrsta partnerstvom sa globalnim brendovima koji koriste životinje u svojim reklamnim kampanjama. Gucci se obavezao da će donirati 0,5% svog plaćenog medijskog troška organizaciji svaki put kada se životinja pojavi na nekoj od reklama.  

„Priroda i divljač pružaju brendu Gucci nadahnutu inspiraciju koja je sastavni deo naše priče kroz naše kolekcije i kampanje. Sa sve većim pretnjama biološkoj raznolikosti planete, revolucionarne inicijative poput Lion’s Share fonda organski povezuju poslovnu zajednicu sa direktnim radnjama na zaštiti naših prirodnih staništa i najugroženijih vrsta“, rekao je predsednik i izvršni direktor brenda Gucci, Marco Bizzarri.

Firentinska kuća je kampanju zaista opisala kao „odu novonastaloj nevinosti, povratak u svet dece, poziv na istinsku posvećenost prirodi i, zajedno sa njom, životu“, što je tema koju je Alessandro Michele već razvio sa muškim asortimanom koji je predstavljen prošlog januara. Ovom poslednjom kampanjom Gucci namerava da podigne svest o očuvanju životinja i klimatskim promenama i da vrati čovečanstvo u harmoniju sa svojim prirodnim okruženjem.

Vredna inicijativa u ovim nemirnim vremenima globalne zdravstvene krize.

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.