IKEA lansira svoju prvu liniju odeće

IKEA, jedan od najvećih svetskih prodavaca nameštaja, najavio je lansiranje svoje prve kolekcije odeće pod nazivom EFTERTRADA.

Koketiranje švedske kompanije sa modom počelo je davno. Tokom revije brenda Balenciaga za proleće/leto 2016, Demna Gvasalia iznenadio je sve smelom interpretacijom IKEA torbe Frakta, na šta je i sama IKEA reagovala sa humorom.

Nekoliko godina kasnije, u martu prošle godine, IKEA je takođe odlučila da preispita ovu torbu i lansira je u vidu plave paname sa svojim logotipom. Ali ovaj put, kompanija je odlučila da ne troši novac na modne dodatke i predstavila je EFTERTRADA – svoju prvu kolekciju koja se sastoji od dukseva, majica, torbi, peškira, suncobrana i boca za vodu za višekratnu upotrebu. Svaki predmet iz kolekcije ukrašen je korporativnim logotipom brenda IKEA, kao i barkodom, koji usput pripada jednoj od najpopularnijih polica za knjige Billy.

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.