Inovacije u centru pažnje H&M Conscious Exclusive SS20 kolekcije

Kolekcija H&M Conscious Exclusive za proleće/leto 2020 posvećena je cirkularnosti i obiluje glamurom zlatnog doba putovanja vozom. Pored brojnih održivih procesa i inovativnih materijala, kolekcija je nadahnuta Le Train Bleu, elegantnim vozom sa spavaćim kolima koji je saobraćao od Kalea do Azurne obale dvadesetih godina prošlog veka. Donoseći raskošne večernje haljine i prozirne haljine za dan, kolekcija je prepuna novih materijala nastalih na održiv način, kao što su CIRCULOSE ®, prirodni materijal proizveden od recikliranog tekstila, i RENU™, veoma kvalitetan recikliran poliester, kao i drugi materijali iz prethodnih kolekcija. H&M Conscious Exclusive SS20 kolekcija biće u prodaji u H&M prodavnici u Knez Mihailovoj od 26. marta.

„Nadahnuće za kolekciju bila je ideja glamuroznog putovanja vozom, koji je tim dizajnera doživeo kao predivno simbolično H&M-ovo putovanje ka cirkularnosti kao kompanije. Inspirisali su nas Le Train Bleu i dekadentni kreativci, kao što su Žan Kokto i Pablo Pikaso u vili Santo Sospir u Kap Feratu. Želeli smo da ponudimo kolekciju posvećenu dekadentnom, bezbrižnom vremenu, ali i kolekciju koju čine kvalitetne kreacije koje će naši kupci svakog dana nositi sa uživanjem,“ kaže Ela Sokorsi, dizajernka u H&M-u.  

Glavni komadi u kolekciji su: duga balska haljina od recikliranog poliestera, mini-haljina od recikliranog tafta sa plisiranim rukavima, CIRCULOSE ® haljina za svaki dan sa karnerima, bluza od recikliranog tafta sa ukrašenim rukavima i denim od 100% nebojenog organskog pamuka. Ključni aksesoari obuhvataju ravne koktel-papuče ukrašene perlicama od recikliranog stakla (materijal iz prethodne kolekcije) i torba od VEGEA™, inovativne veganske zamene za kožu, napravljene od otpadnih kožica grožđa i stabljika. 

„Za kolekciju Conscious Exclusive SS20 tim dizajnera bavio se emotivnom trajnošću i kasnijim životom odeće sa više pažnje nego ikada pre. Tim se posvetio sastavu materijala i metodama bojenja koje manje štete životnoj sredini – koristili smo prirodnu boju od mlevene kafe sakupljene u H&M-ovim kancelarijama. Posvećeni smo zaista holističkom pristupu održivosti, ali i kreiranju posebnih komada koji će trajati čitavog života,“ kaže An-Sofi Johanson, kreativna savetnica u H&M-u.

Ceo lookbook H&M Conscious Exclusive za proleće/leto 2020 kolekcije možete pogledati OVDE.

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.