Lee x H&M sarađuju na sledećoj generaciji održivijeg denima

H&M sa uzbuđenjem najavljuje saradnju sa legendarnim američkim brendom Lee na projektu sledeće generacije džinsa koji će biti od još održivijih materijala. To je holistička kolaboracija sa pomakom na svim nivoima, od dizajna i produkcije, preko prvog H&M-ovog džinsa napravljenog od 100% recikliranog pamuka, do etikete napravljene od plute i specijalnog papira. Takođe, H&M je po prvi put podelio Life Cycle Assessment (LCA) podatke na hm.com ukazujući na uticaj svakog komada garderobe napravljenog od denima na vodu, CO2 i energiju, od sirovog materijala do proizvoda za krajnju upotrebu.

Kolekcija Lee x H&M biće dostupna od 28. januara u H&M prodavnicama u Knez Mihailovoj u Beogradu i u Nišu. 

“Bilo nam je zadovoljstvo što radimo sa Lee-jem i što smo zajedno pokrenuli promene ka održivijim i cirkularnijim odevnim predmetima od denima. Pazili smo na svaki detalj i izazivali jedni druge u pozitivnom smislu. Bilo je neverovatno raditi sa legendarnim dizajnom, po kome je Lee čuven, kome smo dali dozu naše estetike, za sve ljubitelje H&M denima širom sveta”, rekao je Džon Loman, dizajner u H&M-u.

“Lee je ponosan što sarađuje sa H&M-om kako bi zajednički nastavili da pravimo bolji denim. Naš brend osnovan je pre više od 130 godina sa idejom o inovaciji, a danas smo srećni što se pridružujemo H&M-u na putu unapređenja denima za održiviju budućnost”, izjavio je Kris Voldek iz kompanije Lee®.

Lee x H&M je ambiciozna kolaboracija kojoj je održivost najvažnija. Oba brenda prihvatila su holistički pristup, nadgledajući svaku fazu u proizvodnji. Materijal je najznačajniji, poput H&M-ovog prvog 100% recikliranog džinsa napravljenog od 80% post-industrijskog i 20% post-konzumentskog otpada. Tu je i denim koji je napravljen bez pamuka, od obnovljivih veštačkih vlakana, od boja koje štede vodu i tehnike ispiranja denima koja štedi vodu i potrošnju hemikalija i energije.

Pročitajte još

Pročitaj još

NOSI, NEGUJ, RECIKLIRAJ - Minna Carlberg o viziji H&M-a

U intervjuu za Harper's BAZAAR Srbija, razgovarali smo o zelenijoj budućnosti, jesenjim trendovima i novim inicijativama H&M grupe.

Pop-art alert: H&M muška kolekcija sa printovima Kita Haringa

H&M sa ponosom predstavlja najnoviju kolekciju muške odeće sa printovima Kita Haringa, legende američke pop-art scene.

Rolke kao omiljena zimska investicija

Sniženja počinju, a ako još uvek niste odabrali svoj omiljeni komad, pravi je čas da to i učinite.

7 all-time komada za svaki dan

Klasični odevni komadi su uvek pametna investicija.

Esquire i HM predstavljaju AthleisureMan kolekciju

Upravo u tome je prednost Athleisure kolekcije koja je savršena za svaki dan u nedelji. Od poslovnih prilika do izlazaka i sporta, komadi koji čine deo nove muške kolekcije predstavljaju pun pogodak. Najpreciznije bi se mogla opisati kao streetwear ali budući da je vrlo komforna i udobna odgovaraće i muškarcima koji preferiraju sportski stil odevanja.

H&M najavljuje saradnju sa Džoanom Ortiz na kolekciji punoj živopisnih printova

H&M sa uzbuđenjem najavljuje saradnju sa kolumbijskom dizajnerkom Džoanom Ortiz na koketnoj i ženstvenoj kolekciji. Zajedno sa živopisnom paletom boja, egzotičnim cvetnim printovima i glamuroznim siluetama, koje su sinonim za Ortiz i njen dizajn, kolekcija obiluje elegantnim haljinama koje se mogu nositi tokom čitavog dana. Ekskluzivni „pre-drop“, koji se sastoji od četiri haljine, biće dostupan od 3.decembra, a glavna kolekcija predstaviće se u