Polumesec – logo koji je postao popularan među poznatim ličnostima.
Beyonce je započela ovaj trend u filmu „Black is King“: u jednom od mnogih modnih trenutaka, vidimo je kako nosi uski kombinezon sa printom polumeseca. Slične kostime nose i plesači koji je prate.
Zatim se u istom bodiju pojavila Adele, koja je, želeći da pokaže svoju podršku Beyonce, pozirala u uskom bodiju sa potpuno istim uzorkom polumeseca.
View this post on Instagram
Sada već viralni uzorak pripada brendu francuske dizajnerke Marine Serre, koji je nakon izlaska vizuelnog albuma „Black King“ postao tema razgovora i pretraživanja. Prema Listu, pretraga za brendom na sajtu dosegla je 426% za jedan vikend.
View this post on Instagram
Ali List je već izvestio da je potražnja za odevnim komadim Marine Serre, koje nose zvezde poput Dua Lipe, Lorde, Kylie Jenner – povećana od marta 2020. i nastavila da se povećava za 22 % svakog meseca. Među najpopularnijim pretragama su topovi sa polumesecom (poput onog u kome je pozirala Adele).
27-godišnja dizajnerka, Marine Serre, započela je sa stvaranjem kreacija s ovim motivom 2017. godine, nakon što je osvojila nagradu LVMH kao debi dizajnerka u nastajanju. Do 2018. godine, kada je održala svoju prvu modnu reviju, ukrašavala je printom polumeseca dokolenice, haljine, dukseve i kombinezone – čak i capsule kolekciju koju je dizajnirala za brend Nike.
View this post on Instagram
Njen logotip postoji samo tri godine, ali prema izveštaju Guardiana, ona se pridržava istog recepta zbog kojeg su logotipi Versace, Nike i Gucci postali jaki i nezaboravni. “To je jednostavno, intenzivno i teško se zaboravlja”, kaže se u članku o Serreinom polumesecu. “Za nas je mesec simbol, slika, zastava, jezik, metafora, objekat u koji verujemo: transcendencija, hibridizacija i sloboda”, rekla je Serre za „Dazed and Confused“ koji u svom članku govori o “polumesecu koji osvaja svet”.
To je jedan od najstarijih simbola koji postoji, prisutan je svuda i nastavlja se paralelno razvijati… Nikada nije fiksiran, ali istovremeno ostaje bezvremenski”, kaže dizajnerka, naglašavajući “žensku prirodu” simbola.
View this post on Instagram
Brend Marine Serre takođe je čvrsto posvećen ideji održivosti – s tim da 50% kolekcije potiče od recikliranih materijala. Pitanja vezana za okruženje i distopiju budućnosti izvor su inspiracije za dizajnerku, a polumesec se idealno “povezuje” sa ovom filozofijom.
harpersbazaar.gr
View this post on Instagram