Modna pista u šumi – predstavljena nova Burberry kolekcija

 Predstavljena je prva kolekcija Riccarda Tiscija nakon karantina!

Posle pandemije koja nas je iznenada pogodila, mnogi su preispitali svoj način života, sistem vrednosti i pristup poslu. Nije bio izuzetak ni Riccardo Tisci, koji je proveo čitav karantin u takvim razmišljanjima. I ovo je vrlo uočljivo u novoj kolekciji Burberry. Koje su prve asocijacije koje ime brenda izaziva? Naravno, bež trench mantili i čuveni karirani print. Do sada su lansirani svake sezone. Nova revija postala je u izvesnom smislu istorijska - ovi elementi u velikoj meri nisu u njoj.

Tradicionalni kaputi su znatno promišljeni, a karirani legendarni Burberry print je vidljiv samo na nekoliko stvari. Čuveni kaputi brenda Burberry bili su u potpunosti dekonstruisani - Riccardo Tisci ih je dopunio otiscima, kožnim rukavima, teksas umecima ili je potpuno skinuo rukave i pretvorio ih u prsluke. Veoma je hrabar korak učiniti to sa tako simboličnim komadom za brend.

Međutim, dizajneru ovo nije strano: jednom je u Givenchyju sve preokrenuo, ne ostavljajući nikakve asocijacije na modu 50-ih i Audrey Hepburn. U Burberry-ju je do sada postupao vrlo oprezno, ali očigledno je spreman da raširi krila i pređe na drastične mere. Glavni izvor inspiracije ovog puta bila je priroda - uopšte nije iznenađujuće, s obzirom na to da je čitav karantin proveo u svojoj kući na jezeru Komo i aktivno uživao u lokalnim živopisnim pejzažima. Sama revija se odvijala u šumi, a „gledaoci“ na njoj bila su samo tiha stabla. Bilo je mnogo različitih referenci na more i njegove stanovnike: ribarske čizme, gumene kabanice, otisci sa likom sirena, draperije u obliku školjki na haljinama. I, naravno, najzastupljenija boja je plava. Pored iznenadne metamorfoze kaputa i neočekivane lokacije, revija je bila posebna zbog dve stvari: nastup umetnice Ane Imhof i prenos uživo na platformi za strimovanje video igara Twitch.

I dok je Riccardo Tisci poznat u svetu savremene umetnosti, (njegova stalna saradnja sa „bakom performansa“ Marinom Abramovič), revija na platformi Twich podjednako je iznenadila i ljude iz sveta mode i same redovne posetioce sajta: u ćaskanju su se često pojavljivali neobični komentari korisnika koji su slučajno stigli tamo. Međutim, svi brendovi sada aktivno traže nove alate za komunikaciju sa potrošačima, pa se pokušaj brenda Burberry da zainteresuje gejmere kasnije može pokazati vrlo razumnim potezom - uostalom, ni u TikTok niko nije verovao.

Pročitaj još iz kategorije Vesti