Modni brend posvećen Dunavu: Supernatural lansira Friends of the Danube

A kako bi bilo da oblačite nešto u šta verujete?

Supernatural organizacija, koja je davne 2007. godine pokrenula Supernatural festival, kako bi proslavila Dan planete Zemlje (22. aprila) i uticala pozitivno na ekološku svest mladih, u međuvremenu je porasla i i iza sebe ima neke ozbiljne ekološke akcije.

Ako želite da se upoznate sa njihovim radom i podržite najnoviji projekat, onda se u sredu, 22. marta, zaputite u Silose, kako biste proslavili Svetski dan voda i upoznali se sa modnim brendom koji je posvećen Dunavu, Friends of the Danube, a koji ima za cilj promociju, unapređenje i zaštitu životne sredine Dunava.

– Još  davne 2007. na Dan planete Zemlje, 22. aprila, pokrenuli smo Supernatural festival, kako bismo proslavili Dan Majke Zemlje i uticali pozitivno na ekološku svest mladih. Bilo je to okupljalište ekoloških aktivista na Hajdučkoj česmi, i način da se promoviše aktivan životni stil u ritmu sa prirodom. Supernatural festival postao je “edutainment” platforma; mesto gde možete naučiti  nešto korisno o životnoj sredini dok se lepo zabavljate, kaže Srđan Stanković, osnivač Supernaturala.

I to nije sve. Supernatural je 2011. pokrenuo projekat Od deponije do parka gde je12 hektara deponije šuta na Adi Huji, preobraženo u park. Za narednih 11 godina, biodiverzitet je potpuno obnovljen sa 41 novom vrstom biljaka, 91 vrstom ptica, 9 vrsta leptira, mnoštvom insekata, pčela i obiljem živog sveta.

Novonastala šuma na obali Dunava je 2022. zaštićena u planskim dokumentima grada Beograda.

U međuvremenu je Supernatural tim pokrenuo seriju kampova za mlade na Dunavu. Kamp je način da se nauči nešto lepo i da se reka doživi kroz avanturu i aktivan životni stil. Na kampovima se istražuje Dunav, ali kroz vožnju kajaka, bicikla, posmatranje ptica, sadnju drveća i kuvanje riblje čorbe… Modni brend Friends of the Danube nova je avantura Supernaturala posvećena Dunavu i prava prilika da podržite ovu lepu ideju. 

A ako 22. marta posetite Silose, sa novim modnim brendom upoznaćete se uz zvuke poznatog beogradskog DJ-a i avanturiste Igora Šćepanovića Šćepe, poznatijeg na instagramu kao Šćepine vragolije. 

Mi znamo šta ćemo ovog proleća nositi na sebi, a vi?

Tekst: Promo

Fotografije: Promo 

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.