Nike predstavlja novu liniju namenjenu trudnicama

Nike (M) izlazi na tržište ove jeseni.

Carmen Zolman, viši direktor dizajna za odevne inovacije brenda Nike, pozdravila je prošlog meseca javnost putem ZOOM-a u društvu dve manekenke – obe su u drugom stranju.

„Ono na šta smo danas ovde fokusirani je jedna od najtransformativnijih faza ženskog života: majčinstvo“, rekla je Zolman.

Nova linija Nike brenda odeće za trudnice, Nike (M), bila je zamisao Nike dizajnerki i inovatorki, razvijena da zadovolji specifične sportske potrebe trudnica. „Na ovom projektu radimo već tri godine, ali bilo je mnogo važnije usavršiti ga, nego požurivati na tržište“, objasnila je Zolman.

Tokom proteklih nekoliko godina, Zolman i njen tim pomno su osmislili, istražili i dizajnirali kolekciju od četiri dela koja će se prilagoditi telu žene koje se menja pre, tokom i posle trudnoće.

Kolekcija uključuje sportski grudnjak koji omogućava lako dojenje i negu, helanke, majicu bez rukava i duks koji omogućava prostor za rast stomaka.

„Nike (M) je vrlo ličan projekat za mene, ne samo kao mamu, već i kao nekoga ko je toliko blizak našem ženskom programu inovacija“, rekla je Zolman.

Kolekcija Victory Swim 2019 (hidžab tunika za plivanje), Nike Plus Size, i fudbalski dresovi Svetskog kupa dizajnirani posebno za žene, samo su neki od nedavnih primera posvećenosti atletskog giganta ženama.

Iako su druge kompanije za aktivnu odeću na udaru kritika zbog pristupa “pink it and shrink it“ odeći i opremi za žene, Zolman je objasnila da uobičajena sportska odeća za trudnoću jednostavno ne funkcioniše. Pre deset godina, uhvatila se u koštac sa sopstvenom nesigurnošću u svlačionici. Kao aktivna buduća mama otkrila je da oprema za trudnice nije sasvim odgovarala njenom telu ili da ispunjava zahteve performansi njenog dinamičnog načina života.

„Nike (M) je razvijen da slavi ženski oblik, a ne da ga sakrije, prikrije ili ignoriše“, rekla je. Iako porodica Nike uključuje dugačku listu moćnih ženskih timova i elitnih sportista (uključujući Serenu Williams, koja je osvojila Grand Slam titulu u singlu na Otvorenom prvenstvu Australije u prvom tromesečju), Nike (M) se nada da će kolekcija odgovarati svim ženama čije se telo transformiše.

Tim je zatražio pomoć Nike istraživačke laboratorije za sportske nauke, analizirajući više od 150.000 skeniranja ženskog tela širom sveta i sprovodeći studije sa 30 trudnica i sportistkinja posle porođaja. Testirali su 70 materijala za istezanje, oporavak i sposobnost upijanja znoja pre nego što su ga suzili na konačnu kolekciju – onu koju Zolman opisuje kao mekanu na dodir i intuitivnu za žensko telo.

Najnovija Nike tehnologija performansi, samoisparavajuća tkanina, pomoći će i umanjiti vidljivost vlage tokom faze dojenja.

„Trudnoća nije samo period od devet meseci o kojem govorimo. Za mnoge žene, ako imaju dvoje do troje dece, što je prosek, ovo može biti 7 do 10 godina „putovanja“. Nike želi da bude prisutan u svim fazama ženskog sportskog života, uključujući trudnoću i majčinstvo”, rekla je Zolman.

„Nije uvek reč o rušenju svetskih rekorda i osvajanju turnira. Ponekad se radi o dovođenju više ljudi na startnu liniju“.

harpersbazaar.com

Najnovije