Acne Studios, Burberry i Gucci su to već uradili!
Nedavno je brend Acne Studios objavio novu reklamnu kampanju – zaposleni u brendu sa svojim psima glumili su kao modeli. Ovo nije prvi primer kada zaposleni u kompaniji poziraju za kampanju velikog luksuznog brenda – i čini se da je to novi trend.
View this post on Instagram
Zaposleni različitih brendova pojavili su se u reklamnim kampanjama: takvi projekti su se pojavljivali više puta za ModCloth, J. Crew i Macy’s. Međutim, trend je tek počeo da se pojavljuje među luksuznim brendovima. Prvi je bio Burberry: u julu je brend objavio lookbook za svoju liniju Pre-Spring 2021, koja je snimana sa zaposlenima iz različitih odeljenja brenda – od dizajna do finansija. “Tako sam ponosan na ovu kolekciju koja odražava jedinstvene profesionalce koji predstavljaju brend i raznolikost njihovih talenata,“ rekao je kreativni direktor Riccardo Tisci nakon lansiranja kampanje.
View this post on Instagram
Nekoliko dana pre izlaska Burberry lookbook-a, Gucci je predstavio svoju novu kolekciju Epilogue. „Odeću će nositi oni koji su je stvorili. Dizajneri sa kojima svakodnevno delim kreativni proces postaće lica naše nove istorije. Ovo je važan proces preokretanja uloga“, navodi se u opisu predstavljanja kolekcije koje se odvijalo na mreži.
Brendovi sve više snimaju svoje zaposlene u reklamnim kampanjama, stavljajući one koji su obično iza kulisa u centar pažnje. Međutim, ovo ima i praktične koristi. Pored značajnih ušteda u budžetu kompanije, ovo takođe pojednostavljuje postupak snimanja – zbog bezbednosnih mera, brendovi ne mogu da rade sa modelima kao ranije.
foto:bazaar.ru
View this post on Instagram