Sofisticirane teksture i prepoznatljiv kroj: Zavirite u BOSS kolekciju za jesen/zimu 2023.

„BOSSes aren't born. They're made.”

Kada je virtuozni moto #BeYourOwnBOSS prvi put predstavljen tokom reinovacije brenda BOSS 2022. godine, lični slojevi i bezbrojne priče koje leže iza ove ideje tek su počele da izbijaju na površinu. U nastavku priče o poreklu tada je predstavljen slogan: „BOSSes aren’t born. They’re made.” Ovaj podsticajni koncept je dublje ušao u živote pojedinaca i predstavio publici ideju da su hrabrost, bol i naučene lekcije prekretnice koje čine BOSS-a. To lično putovanje je ono što oličava njihovu snagu karaktera, obogaćuje njihovu priču i humanizuje ih na način koji izaziva poštovanje, istovremeno podstičući širu publiku. Za predstojeću kolekciju jesen/zima 2023. i njenu prateću kampanju, BOSS ponovo stavlja fokus na izbor vrhunskih zvezda i uticajnih ambasadora brenda kako bi istražio šta je to što ih definiše kao pravog BOSS-a.

Predstavljajući globalno poznata lica changemakers-a: Naomi Campbell, Maluma, Lee Minho, Gigi Hadid, Khaby Lame i Matteo Berrettini, kampanja jesen/zima nudi intimniji ugao njihovih pojedinačnih priča. Pored njih, kao potreban dašak osveženja, ekipi su se pridružila dva nova ambasadora brenda, kvoterbek američkog fudbala, Patrick Mahomes, i glumica Suki Waterhouse.

Kolekcija za jesen/zimu 2023. donosi mešavinu sofisticiranih tekstura prožetih ležernijim pristupom, utelovljujući etos BOSS brenda u njegovom prepoznatljivom krojenju. Sastavljena od uzvišenih stilova sa retro-modernim osećajem, nova kolekcija odlikuje se upečatljivim bojama i printovima inspirisanim prirodom, zajedno sa BOSS-ovom kultnom paletom crne, bele i kamel boje. Upečatljiv spektar sivih tonova pojačava i podiže raspoloženje kampanje, donoseći dodatno vizuelno bogatstvo celokupnom izgledu i osećaju.

Fluidan i motivacioni pristup prve kampanje brenda za društvene mreže – koju je fotografisao Mikael Jansson pod kreativnim rukovodstvom Treya Lairda i njegove agencije Team Laird – pruža dirljiv portret istaknutih slavnih ličnosti, dok ostaje na kursu sa ciljem HUGO BOSS Grupe da poveća globalnu privlačnost svojih brendova. U stvari, tokom septembra i oktobra – kako bi se poklopili sa Mesecom mode – BOSS je deo TikTok-a kako bi pružio jedinstveno, interaktivno korisničko iskustvo na ključnim evropskim tržištima.

Konačno, da bi se učvrstio uticaj nove kampanje, tehnike spoljnog oglašavanja šireg obima, biće raspoređene u nekoliko internacionalnih gradova, dok će BOSS prodavnice širom sveta doneti ključni izgled i osećaj BOSS kolekcije jesen/zima 2023.

Foto: BOSS

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.