Torbe - narukvice i mokasine sa platformom u kolekciji Loewe

Pandemija je ljude jasno podelila u dve kategorije: one koji su se uspaničili i one koji su sve što se dešava odlučili shvatiti kao izazov. I ako su neki dizajneri odlagali ili potpuno otkazivali revije, pravili skromne kolekcije i njihove podjednako skromne prezentacije, drugi su pohrlili sa svom revnošću da istraže nove formate i mogućnosti. Upravo to je uradio Jonathan Anderson.

Kreativni direktor Loewe brenda bio je jedan od prvih koji se prilagodio novoj stvarnosti - i predstavio je svoju prvu kolekciju u formatu "kutija", šaljući modnim urednicima i influenserima kartonske kutije sa uzorcima tkanine i dodataka i objašnjenja svakog look-a.

U novoj sezoni razvio je sopstvenu ideju - i napravio „reviju u vestima“. Ovog puta svi su dobili metalnu kutiju u kojoj su se nalazile novine! „Šou Loewe je otkazan“, pisalo je na naslovnoj strani. U priči ispod naslova objašnjeno je da je uobičajena revija morala biti otkazana zbog pandemije - i naravno, tu su bile fotografije svih lookova. Kada snažni dizajn dopunjuje isti snažni marketing - i dogodi se prava čarolija. Još jedno iznenađenje za sve čitaoce novina je odlomak iz novog romana spisateljice Danielle Steele. Zapravo, Danielle Steele je na mnogo načina inspirisala Andersona da napravi takvu prezentaciju. Prema njegovim rečima, divi se što ona nadahnjuje ljude širom sveta da čitaju svaki dan.

Sama kolekcija je, kao i uvek kod Andersona, mešavina najrazličitijih i eklektičnih referenci koje se mogu zamisliti. Suprematizam i kubizam, moćno odevanje 80-ih i barokni raskošni dekor, oživljena torba Amazona iz arhiva Loewe (bila je vrlo popularna 70-ih) i potpuno nove torbe - nabrane kožne narukvice („Ako ikada ponovo odemo na zabave, mislim da bi bilo sjajno imati narukvicu koja se može pretvoriti u torbicu,“ - komentariše dizajner) - u Loewe univerzumu ima mesta za sve.

„Čini mi se da torba i cipele mogu u potpunosti promeniti stajling“, nastavlja dizajner. Dakle, cipelama i dodacima očigledno je posvećena posebna pažnja. Čizmice su ukrašene velikim kopčama, koje je Anderson voleo, kao na cipelama od 17. do 18. veka, koje su presvučene kožom. Još jedan važan par cipela koji ima sve šanse da postane hit na Instagramu i u hronikama uličnog stila (ako ikada ožive) svojevrsni je hibrid muških mokasina sa ogromnom platformom. Pa, nema šta da se kaže o kombinacijama boja - ovo je tradicionalno Andersonova jača strana. Zna da kombinuje svetle boje kao niko drugi - naime, sada su nam potrebne.

Dok svet usavršava vakcinu protiv koronavirusa, poznati dizajner usavršava „injekciju“ protiv lošeg raspoloženja. I to su, naravno, sve lepe stvari - baš kao u ovoj kolekciji.

harpersbazaar.ru

Pročitajte još