Versace zvanično postao deo Prada porodice: Zašto je to važno

Akvizicija se odigrala na rođendan Giannija Versacea

Posle meseci pregovora i godina šuškanja o mogućem spajanju dva najuspešnija italijanska modna brenda, posao je konačno zaključen: Prada Group je preuzeo Versace za 1,4 milijarde dolara. Prada S.p.A. kupila je Versace od matične kompanije Capri Holdings, koja u svom vlasništvu ima i Michael Kors i Jimmy Choo. Kreativni timovi brenda, bar za sada, ostaju nepromenjeni — što znači da nedavno angažovani kreativni direktor Dario Vitale, koji je ranije radio za Miu Miu, ostaje na svom mestu. Jedna važna promena ipak postoji: Lorenzo Bertelli, sin Miuccie Prade i Patrizija Bertellija, postaće izvršni predsednik brenda Versace.

Šta sve ovo znači?

Za sada — ne mnogo, bar ne kada je reč o odeći, torbama i cipelama. Očekuje se da će ovaj potez povećati prihode Versacea i poboljšati njegov položaj na tržištu luksuza. Ali mimo poslovnih aspekata, ceo dogovor deluje kao pozitivan signal za modnu industriju u celini. Izgleda kao da su se dve porodične kuće okupile zahvaljujući dubokom međusobnom poštovanju svojih nasleđa. U dirljivoj Instagram objavi, Donatella Versace odala je počast svom preminulom bratu Gianniju, koji bi napunio 79 godina. „Srećan rođendan, Gianni. Danas je tvoj dan i dan kada Versace postaje deo Prada porodice. Razmišljam o osmehu koji bi imao na licu. Nedostaješ mi, zauvek.“

U svetu luksuzne mode, kojim upravlja nekolicina izuzetno moćnih konglomerata, saradnja dve porodične kuće unosi dozu ljudskosti u samu srž industrije i, nadamo se, otvara prostor za saradnju umesto žestoke konkurencije. Svaki brend ima svoju jedinstvenu viziju, svoje kodove i kreativnu energiju koja je oblikovala modni pejzaž poslednjih decenija. Zajedno, imaju priliku da grade svoje brendove u svetlijoj budućnosti — i kreativno i finansijski.

Kada je vest objavljena, Donatella je podelila fotografiju Giannija i Miuccie dok se smeju i sviraju zajedno u orkestru — snimak koji je Karl Lagerfeld napravio za Vanity Fair 1996. godine. I zaista, izgleda da nas u godinama pred nama čeka da Prada i Versace „stvore lepu muziku zajedno“.

foto: Profimedia

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.