Victoria Beckham iznenadila najnovijom saradnjom sa Mangom

Ko još jedva čeka kolekciju?

Ako postoji nešto što volimo, to je kada umetnici uspeju da spoje svoje ideje kako bi zajedno izrodili novi koncept, novi projekat. Kada su dva dizajnera, dva brenda u mogućnosti da udruže snage kako bi objavili kolekciju, očekivanja su veoma visoka. Mogućnost da se u odevnim predmetima vidi suština delova koji učestvuju i kao sa gotovo neprimetnom suptilnošću, odeća poprima sopstveni duh.

Mnogo je prilika u kojima smo videli ovu vrstu saradnje i stopa uspeha može se reći da je skoro 100%. Ove 2024. stiže nova saradnja, jedna od onih za koje smo uvereni da će biti uspešna, onih koje se neće zaboraviti i onih koje ćemo želeti još: Mango x Victoria Beckham.

Da, dobro ste pročitali, Victoria Beckham udružuje snage sa brendom Mango kako bi lansirala kapsula kolekciju koja će biti dostupna od 23. aprila 2024. Opuštena i nosiva sofisticiranost Victorijinog istoimenog brenda spaja svoj britanski luksuz, uz savremeni dizajn Manga. Ova saradnja se poklapa sa kultnim trenutkom u istoriji Manga, koji slavi 40. godišnjicu vrednosti stila, kvaliteta i ženstvenosti – koje dele oba brenda.

Šta ćemo pronaći u ovoj novoj kolekciji? Pa, kao mali pregled, vidimo da ćemo imati originalne, savršeno izvedene krojeve, ženstvene haljine i raznovrsnu trikotažu, a u kolekciji se nalaze i torbe, obuća i aksesoari koji su predodređeni da postanu nezaobilazni komadi sezone. Cene će biti veće od uobičajene kolekcije Mango, „odrazujući visok kvalitet tkanina i detalja“ u svakom komadu, saopštio je brend.

„Uvek pokušavamo da izaberemo brendove ili talente kojima se divimo i koji predstavljaju vrednosti slične našim. Volimo njen prepoznatljiv stil i kako je uspela da zauzme svoje mesto u modnoj industriji. Ova saradnja odražava njen besprekoran stil i Mangov savremeni dizajn“, rekao je Mango.

Victoria je kolekciju opisala kao „senzualnu, promišljenu i ženstvenu“ i dodala da je njen cilj u saradnji sa Mangom bio da „komunicira sa širom publikom na način koji se oseća relevantnim za moj brend i zadržava moju estetiku i DNK.” „Veoma sam ponosna na ono što smo zajedno stvorili. Veoma je moderno spojiti dva brenda i nadograđivati našu ekspertizu, i bila sam veoma impresionirana nivoom izvođenja Mango timova, pažnjom na detalje i ukusom“, rekla je britanska dizajnerka.

Foto: Promo Mango

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.