Vladimir Gašić Sized2: Autentičnost stila i karaktera

Zajedno sa mladim dizajnerom i influenserom prisećamo se njegovih početaka, razgovaramo o trenutnim profesionalnim angažmanima i planovima za budućnost.

Najuticajniji bloger u našoj zemlji kad je muška moda u pitanju, Vladimir Gašić, postigao je veliki uspeh i kao dizajner. 

Kada je sa drugaricom Andreom Pavlovic osnovao brend Sized2, brzo se izdvojio i na tržištu, dizajnirajući neodoljive uniseks komade u dve veličine (size 1 i size 2), koji su uvek oversized i  uvek u nekoj neodoljivoj nijansi. Zajedno sa Vladimirom prisećamo se njegovih početaka, razgovaramo o trenutnim profesionalnim angažmanima i planovima za budućnost.

U poslednje vreme, da li vas više uzbuđuje dizajnerski posao ili snimanje materijala za društvene mreže? (u čemu više uživate i da li odvajate ta dva zanimanja/posla)

Uhvatio sam sebe nedavno u najgoroj burn out fazi i prezasićenosti društvenih mreža, tako da ste me tad pitali, morao bih dobro da razmislim. Dosta uspešno odvajam influenserski posao od dizajnerskog, tačnije od brenda i ako mi oba zanimanja pružaju maksimalnu kreativnost. Brend zahteva maksimalnu odgovornost i organizovanost, dok na svojim društvenim mrežama sve može mojim nekim lazy tempom.

Kada se, kako i zašto rodila ideja za brend SIZED2?

Sized2 je nastao 2020-te godine, u nedostatku basic oversized komada na našem tržištu. Moja drugarica i suvlasnica brenda, Andrea Pavlović i ja smo došli na istu ideju samostalno u svoje neko vreme, i kada nas je zajednički prijatelj jedan dan spojio, shvatili smo da je idealno vreme da se zajedno oprobamo kao tvorci jednog brenda. Sudbina.

Od početne ideje, do realizacije, koliko dugo je trajala gradnja vašeg brenda? 

Kako smo oboje već znali šta bi želeli da napravimo, kada smo se sastali i sklopili celu priču, samo par meseci nam je bilo potrebno da lansiramo Sized2. Posle 8 uzoraka trenerki kako bi dobili savršen kroj, i dalje nam je ime bilo najteže.

Šta su bili neki izazovi sa kojima ste se susretali prilikom pokretanja svog modnog brenda, a šta su izazovi sa kojima se danas susrećete?

Ne bih rekao da postoje ogromni izazovi kada radite nešto kreativno. Postoje trenutci kada je malo teže svoju ideju iz glave predočiti proizvodnji koja bi u potpunosti trebala da zna šta je vama u glavi, što je nemoguće. Iz svakog felera naučimo šta treba da popravimo ili izmenimo, ili jednostavno uz feedback kupaca, dodjemo do savršenih izmena.

Da li vam je u procesu stvaranja i plasiranja odeće zanimljiviji kreativniji ili onaj biznis deo?

Andrea I ja smo se odmah tu podelili – ona je preuzela biznis deo, ja kreativu. Zato nam je super došlo to što zajedno radimo. Moram priznati ona je mnogo organizovanija i odgovornija od mene, dok što se kreative tiče u 99% nam se podudara mišljenje tako da tu ne bude problema.

Kakve planove imate u vezi sa razvojem svog modnog brenda?

Dugo razmišljamo koji je to sledeći korak koji treba da preduzmemo. Za sada hoćemo da ostanemo u tom basic, wardrobe essentials fazonu, ali mogu vam reći da nas za FW sezonu očekuje dosta novina što se estetike Sized2 brenda tiče.

A svoje karijere influensera?

Karijera influensa odrasta zajedno sa mnom. Shvatio sam da me skroz drugačije stvari zanimaju i da drugačije stvari prezentujem u poslednje vreme. Bitno mi je da delić svog nekog privatnog života zadržim za sebe, što pre nikad ne bih uradio. Pored Srbije u kojoj sam baziran, dosta se fokusiram i na saradnje i širenje biznisa i na druge države sveta.

Šta vam je karijera influensera donela, a šta oduzela? 

Donela mi je najviše samopouzdanja. Kada se osvrnem, nikad ne bih rekao da za neke stvari mogu da budem vokalan i samouveren kao što to mogu sada uz pomoć svih ljudi koji me prate. Ljudi koji vas prate vam daju dodatan vetar u ledja jer vas prate baš zbog vaše estetike ili stila, što vam daje šansu da budete još autentičniji.

Ljudi na društvenim mrežama vide putovanja širom planete, luksuzne hotele, brendirane stvari, a šta je ono što ne vide? 

Ne želim da zvučim patetično ili kliše, ali ljudi vide ono što vi odaberete da im pokažete. Niko ne želi da pokaže ranjivu stranu sebe ili kada ima loš dan, ili problema na poslu jer dosta ljudi iste te stvari uzme za osudu. Od vas se očekuje da ako ste online i u javnosti, možete i treba da podnesete sve sa osmehom, što nije uvek tako. Niko ne zna da li ste vi za tu torbu ili patike skupljali mesecima.

Šta pravi razliku između dobrog i ne tako dobrog influensera?

Autentičnost i to ne samo u stilu, nego i karakteru.

Najčešće predrasude sa kojima se susrećete, a u vezi su sa modom i muškarcima?

Oh, sa tim sam najveći problem imao u pubertetu, kako se nositi sa osudom jer sam muško u modnom svetu. Mislim da smo dosta kao društvo napredovali i da toliko toga i nema sad, ali tokom mog starta znam da je svima bilo nejasno, zašto se dečko bavi “ženskim” poslom.

Imate li stilske uzore?

Ne bih rekao da postoji jedna osoba, uglavnom su to delići ljudi koje pratim na društvenim mrežama. Volim da se inspirišem drugim ljudima, pogotovo ako imamo neke slične komade, obožavam da vidim kako ih neko drugi ukombinuje.

Kad pogledate svoje slike iz detinjstva ili rane mladosti, šta na njima vidite? 

Pa vidim jedno srećno dete, koje je još tad znalo da će da se bavi modom. Vršnjaci su skupljali pare za rolere ili slično, ja sam skupljao za novi outfit.

Postoji li nešto za šta možete da kažete (sa sigurnošću) da to nikada ne biste obukli?

Ne! Uhvatio sam sebe da često za neki komad budem vokalan kako ne bih nikada kupio ili nosio, i onda kroz svu tu pažnju koju sam mu dao hejtovanjem, nažalost krene da mi se svidja.

U kakvim odevnim kombinacijama vam je najudobnije, a u kojima se osećate najviše svoji? U kojma se osećate moćno? 

Nije zbog brenda, ali moram da kažem trenerka. Ljudi iz modnog sveta često osude da su trenerke za lenje ljude, ali mislim da dosta ljudi nije istražilo šta sve može da se stilizuje sa istom. Mislim da je trenerka dosta neistražena teritorija što se tiče stajlinga, ali za mene dobitna kombinacija uz neki oversized sako i kul torbu.

Šta najviše volite u vezi sa modom – šta vam je u vezi sa njom najlepše – najfascinantnije? 

Moji roditelji od kako znam za sebe imaju nekih dodirnih tačaka sa modom. Tako  mi je od malih nogu stavljeno do znanja da je moda način izražavanja, i to je nešto što mi je uvek u glavi i što me najviše fascinira.

Kako vidite sebe za deset godina? 

Rekao bih srećno. Ne želim da preciziram jer ni sam ne znam da li će to biti u Srbiji ili negde drugde, ali kroz 10 godina mi ne bi smetalo da se bavim i dalje ovim svim stvarima kojim se trenutno bavim, samo na možda malo većem nivou.

Razgovarala: Jelena Milinčić

Foto: Danilo Pavlovic

Outfiti su YOOX by Net-A-Porter 

Najnovije