Yorgos Lanthimos režirao misteriozni Prada film sa Scarlett Johansson u glavnoj ulozi

Sve likove tumači Scarlett, od kojih svaki ima svoju Galleria torbu

Jutarnji povetarac—ne posle 12h, ne pre 5 ujutru—snimljeni lavež psa srednje veličine i tri kapi krvi uzete tokom noći. Ovi neobični sastojci, zajedno sa mnogim drugima, ono su što Scarlett Johansson prikuplja u najnovijem kratkom filmu modne kuće Prada, koji je režirao Yorgos Lanthimos i koji je upravo premijerno objavljen. Sve ih skuplja u svoj odabrani sud: Prada Galleria torbu.

Film, pod nazivom “Ritual Identities”, prikazuje radoznali spektar likova—svakog od njih tumači sama Johansson. Pratimo različite verzije slavne glumice dok prolazi kroz niz misterioznih rituala i neobičnih radnji u arhetipskim okruženjima modernog života u Njujorku. Sve to prožima Lanthimosova jedinstvena, nadrealno stilizovana ekscentričnost.

„Za ovu Prada kampanju, koju je osmislio Lanthimos, igram verziju same sebe,“ objašnjava Johansson za Harper’s Bazaar Us. „Mislim da je ideja—poezija—bila u tome da zapravo igram mnogo ljudi u isto vreme. Rezultat prikazuje dualnost koja postoji u svima nama. Mnogo Lanthimosovih dela bavi se upravo tim temama—dvojnostima, rascepljenim identitetima. Ovo je bilo jedno istraživanje, nastavak njegovog preispitivanja te ideje.“

Godišnje kampanje posvećene Prada Galleria torbi postale su svojevrsna platforma za kreativnost. Prošle godine, kratki film za kampanju režirao je Jonathan Glazer, takođe sa Johansson u glavnoj ulozi. Za 2025. godinu, palicu preuzima petostruko nominovani reditelj, producent i scenarista, Yorgos Lanthimos, koji je osvojio modni svet svojim filmom Poor Things iz 2023. godine. Ovaj put, modna scena ponovo spaja dva velika imena—prvi put u saradnji Johansson i Lanthimosa, sa odličnim rezultatom.

„Sam Yorgos je napisao monolog za ovaj Prada film, a postojalo je mnogo načina da se on protumači,“ kaže Johansson. „Kroz ponavljanje monologa, sa svakim novim kadrom i drugačijim postavkama, otkrivali smo novo značenje—u toj apstrakciji, on postaje nešto promenljivo, treperavo.“

Usred svega toga, Prada Galleria torba ostaje konstanta. Prvi put predstavljena 2007. godine, torba je opstala gotovo dve decenije i doživljavala sezonske transformacije, postavši svojevrsni potpis italijanskog brenda. Najnovija kampanja naglašava njenu svestranost, predstavljajući Galleria torbu kao „totem, talisman, amajliju koja je u središtu rituala i svakodnevnog performansa života, posudu za magičnu promenu,“ kako se navodi u saopštenju. Bilo da u njoj čuvate kišnicu koja kapa sa nerascvetale trešnje ili svoj novčanik i ključeve, Prada Galleria torba uvek će biti uz vas.

foto: Courtesy od Prada

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.