5 novih parfema koji mirišu kao srce proleća

Od đurđevka do cveta trešnje – proleće 2021. godine miriše na nežne cvetne esencije i prve tople zrake sunca, na prve zelene grane koje se njišu na vetru i na onaj opojni osećaj koji nam govori da konačno započinje topla sezona.

Sa ovim novim mirisima, prolećna groznica se može iznova i iznova obnavljati, kad god želite.

1. „LUCKY“ CHRISTIAN DIOR

“Lucky” je ekskluzivna parfemska kreacija Christiana Diora i osmišljena je kako bi simbolizovala miris sreće i vezu između Diora i đurđevka. Sa nežnim, laganim mirisom koji hvata esencije belog cveća i đurđevka, asocira nas na šetnju kroz vrtove prekrivene kristalno čistim kapljicama rose.

2. A DROP D’ISSEY“ ISSEY MIYAKE

Blistav miris čiji sastav čine aroma jorgovana, ruže Damask i cvetova narandže. Note bademovog mleka, vanila i mošus daju toplinu i čine “A Drop d’Issey” zavodljivim prolećnim parfemom. Njegovo pakovanje izgleda kao kristalno čista kap vode na cvetu jorgovana koja odražava sunčevu svetlost.

3. „JASMIN D’EAU FLORALE“ MAISON LANCÔME

Kao što i samo ime govori, ekskluzivni parfem “Jasmin d’Eau Florale” kompanije Lancome zasnovan je prvenstveno na cvetnim aromama jasmina, sa modernim varijantama mineralnog jasmina u kombinaciji sa čajem od jasmina, bele breskve, cvetova šljive i bergamota. Iznenađujuće voćni i senzualni prolećni miris.

4. „CHERRY BLOSSOM“ VON GUERLAIN

Strogo govoreći, „Cherry Blossom“ nije novost, već naprotiv, to je kultna mirisna kreacija koju je Jean-Paul Guerlain stvorio 1999. godine kao omaž cvetu japanske trešnje i jedan je od bestselera luksuznog brenda. Za sezonu cvetanja trešnje 2021. godine, međutim, „Cherry Blossom“ će dobiti izvanredan preobražaj: Guerlain predstavlja ograničeno i numerisano posebno izdanje bočice koja je ukrašena ručno rađenim ružičastim i zlatnim cvetnim ukrasima pariske dizajnerke Lucie Toure. Parfem poput dragocenog nakita, iznutra i spolja!

5. GINZA SHISEIDO

Sa “Ginza” Shiseido lansira parfem koji bi trebalo da bude mirisna ravnoteža između snage i ženstvenosti, istovremeno senzualna i puna energije, sa cvetnim esencijama cvetova magnolije i orhideja i intenzivnim aromama hinoki čempresa, sandalovine i pačulija. Bočica odražava ovaj kontrast i žensku snagu: poput ženskog samuraja.

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.