Nesvakidašnje mirisno putovanje u centru Beograda: VIP masterclass Paola i Tiziane Terenzi i olfaktorna večera

Šta je layering i može li miris da se pretvori u fine dining?

Dobre stvari su lepe, jer je lepo osećati se dobro, slogan je italijanskog brenda luksuznih parfema Tiziana Terenzi, čija svaka kap budi najlepše uspomene i vodi nas na nesvakidašnje mirisno putovanje. Baš takovo putovanje su u Beogradu priredili Paolo i Tiziana Terenzi, brat i sestra i treća generacija parfimera u porodici Terenzi, zahvaljujući DP LUX grupi, jednom od vodećih evropskih distributera brendova parfema i skin care kozmetike.

Na VIP masterclass-u, Paolo i Tiziana su sa odabranim gostima podelili svoje bogato znanje i tajne parfemskog sveta, pružajući učesnicima ekskluzivnu priliku da steknu dublji uvid u proces kreiranja i nanošenja parfema, da se upoznaju sa najnovim trendovima i tehnikama u parfemskoj industriji, direktno od samih kreatora brenda. Bilo je to nezaboravno iskustvo za sve ljubitelje niche parfema.

Porodična italijanska parfemska kuća postala je jedna od najekskluzivnijih brendova niche parfema na svetu. Simpatije kupaca osvojila je zanimljivom istorijom, veštinom, znanjem i strašću prema stvaranju unikatnih i luksuznih proizvoda. Inspirisani umetnošću i suštinom trenutka, nastali su parfemi jedinstvenog mirisa, zavodljivih nota, zanosnih aroma. Brend Tiziana Terenzi odavno je simbol inovativnosti, umetnosti i prestiža.

Odabranim gostima, renomirani stručnjaci za mirise održali su ekskluzivno predavanje o “layeringu”, sve popularnijem slojevitom nanošenju parfema, a nakon VIP masterclassa, događaj se nastavio na olfaktornoj večeri koja je održana u renomiranom beogradskom restoranu Homa. Ova neponovljiva večera je bila plod inspiracije pet parfema ovog svetski priznatog brenda. Jela su pažljivo kreirana da ožive note i esenciju svakog parfema, a pripremljena su u slojevitom ’’haute cuisine’’ stilu, pod nadzorom talentovanog šefa kuhinje Filipa Ćirića.

Tokom olfaktorne večere, prisutni su imali priliku da istražuju senzorne dubine mirisa i ukusa. Vina vinarije Oszcar Maurer su pažljivo odabrana i uparena sa svakim jelom, kako bi se postigla savršena harmonija ukusa. Posebno odabrana dela klasične muzike stvarala su atmosferu koja je dodatno naglašavala doživljaj svakog parfema. Takođe, specijalno kreirani svetlosni efekti doprineli su magičnoj atmosferi večeri.

O DP Lux grupi:

DP Lux grupa je vodeći evropski distributer brendova parfema i skin care kozmetike sa prisustvom na 13 tržišta. DP Lux mreža se brzo razvija zahvaljujući uspešnim saradnjama sa prestižnim brendovima. Svojim stručnim timom i posvećenošću, postali su najveća distributivna mreža u ovom delu Evrope. Takođe, DP Lux grupa je vlasnik tri maloprodajna lanca parfimerja (Belodore, Plaza, L’Occitane), koje posluju u 7 zemalja.

Tekst & Fotografije: Promo 

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.