Harper's Bazaar Srbija

5 modnih brendova koji vladaju TikTokom

Da je video prezentovanje budućnost, govori nam činjenica da sve više dizajnera i brendova koristi ovu platformu ne bi li se dodatno dodvorili potencijalnim kupcima

Gotovo da nema generacije na ovoj planeti koju nije zahvatila Tik-Tok manija. Autentični video klipovi predstavljaju budućnost oglašavanja, a modni brendovi iskoristili su priliku da se preko njih povežu sa svojim novim i starim kupcima.

Predstavljanje najnovijih kolekcija kroz kreativne kratke video klipove postalo je neophodno u današnjem vremenu za svakog ko pokušava da plasira neki proizvod. A kako to rade oni najbolji pogledajte u nastavku gde smo izdvojili 5 naloga modnih brendova sa Tik-Toka, čiji sadržaj ne možemo prestati da gledamo.

Balenciaga

@balenciaga

 

♬ Gost Rmx – Vhyar Bataz

Fenomen savremenog doba kakav je Demnin društveni konstrukt ovog brenda, ima najoriginalniji sadržaj na ovoj platformi. Ko god da stoji iza kreativne strategije Balenciage na Tik-Toku, definitivno zna šta radi i definitivno ume da privuče pažnju svih onih koji žude za pravim modnim sadržajem na ovoj mreži.

Fendi

@fendi Fragmenting tradition, #FendiCouture combines elements of East and West – an homage to Japanese artisanal heritage, Parisien sensibility, and Roman savoir-faire. #Fendi ♬ suono originale – Fendi

“F je za…” je parola pod kojom je ovaj italijanski brend lansirao svoj nalog. Deleći vrednosti koje neguju čelnici kuće Fendi, osmislili su svoj profil na način koji je drugačiji od drugih i koji komuniciraju kao produžetak ostalih platformi preko kojih komuniciraju sa svojim konzumentima, što je složićete se pravi put u kom treba da ide plasiranje proizvoda, jer niko ne želi isti sadržaj na različitim platformama.

Gucci

@gucci Dream on. #ExquisiteGucci @Onyi Moss🥀 #AlessandroMichele #Gucci ♬ Gucci Exquisite – Gucci

Avangardni pristup svemu je postao sinonim za Gucci, a ni plasiranje sadržaja na Tik-Toku ne odudara od toga. #GucciModelChallenge osvojio je svet 2020. kada je postao viralan, a od tada ovaj brend samo niže uspehe i pratioce na ovoj mreži.

Calvin Klein

@calvinklein Manifesting this mood 🌿 @leia 💟 #mycalvins #calvinklein #springvibes ♬ original sound – Calvin Klein

Nastavak kampanje “In my Calvins” čije su zvezde bile Kendall Jenner, Shawn Mendes, A$AP Rocky i mnogi drugi, dobio je svoj epilog na Tik-Toku pod parolom “Coming of age” koja je postala jedna od kampanji na mrežama sa najviše predloga. Pored toga, regularna rubrika “In bed with”, svakog dana obara sve više rekorda, a uvek je puna zanimljivih ispovesti različitih ljudi.

Nike

@nike #Tennis Legend turned TikTok star? @Serenawilliams unveils her building at #NikeWHQ ♬ Beat Automotivo Tan Tan Tan Viral – WZ Beat

Brend koji važi za božanstvo kada je oglašavanje u pitanju, nije izostao ni sa ove mreže na kojoj je postigao veliki uspeh. #MagicBoots je samo jedna od njihovi kampanja, a trenutno Nike broji nešto preko 2.9 miliona pratilaca.

Tekst: A. N.

Foto: Profimedia

Najnovije