Harper's Bazaar Srbija

Bottega Veneta je objasnio zašto su svi nalozi na društvenim mrežama izbrisani

Početkom januara italijanski brend Bottega Veneta iznenada je nestao sa svih društvenih mreža – njegovi nalozi su izbrisani. Istovremeno, nije bilo pojašnjenja od uprave brenda.

Ugledne modne publikacije primetile su da u trenutnoj situaciji sa pandemijom koronavirusa, zatvaranjem granica i opštom nestabilnom situacijom u svetu izgleda prilično neobično potpuno odjavljivanje sa svih društvenih mreža. Konačno, nakon više od mesec dana, uprava brenda odlučila je da prekine tišinu i objasni svoju odluku.

Francois-Henri Pinault, izvršni direktor holdinga Kering, u čijem sastavu je i Bottega Veneta, objasnio je da je takav potez deo nove digitalne strategije brenda. Prema njegovim rečima, brend nije napustio društvene mreže – jednostavno će ih koristiti na drugačiji način. „Zbog svog novog pozicioniranja, Bottega je odlučio da se više oslanja na svoje ambasadore i obožavatelje, dajući im materijal da sami razgovaraju o brendu na raznim društvenim mrežama, pružajući im priliku da razgovaraju o brendu, umesto da to rade sami“, objasnio je Pinot.

Ali kako funkcioniše takva strategija kada su mrežni kanali komunikacije gotovo jedini za mnoge brendove? Prilično uspešno, prema Pinaultu. „Mogu da kažem da je posle mesec i po dana ovo vrlo uverljivo u pogledu vidljivosti Bottega Venete, koju vrlo pažljivo proučavamo“, rekao je izvršni direktor Keringa. Takođe je dodao da svaki brend koji je član konglomerata (Gucci, Saint Laurent, Alexander McQueen, Balenciaga) ima svoje pozicioniranje i svoje metode rada, pa njegovi ostali “štićenici” neće slediti primer italijanskog brenda.

Najnovije