Harper's Bazaar Srbija

Gucci evolucija: Brend ujedinio modu, tehnologiju i zdravlje

Veštačka inteligencija kao sastvani deo tehnologije u modnoj industriji.

Nedavno je modna kuća Gucci  objavila novo partnerstvo sa finskom kompanijom Ōura koja je zaslužna za razvoj pametnog prstena koji ima za cilj da pruži kupcima personalizovane zdravstvene podatke i korisna uputstva. Gucci x Ōura koji apsolutno korespondira Gucci-jevom prepoznatljivom dizajnu, izrađen je od osamnaestokaratnog žutog zlata i crnog titanijuma i predstavlja mnogo više od prosečnog zdravstvenog dodatka.  

Tehnologija poslednje generacije, sa skupom naprednih istraživačkih senzora, ima mogućnost da očita različite vitalne pokazatelje funkcija tela i potom ih distribuiraju kroz personalizovane zdravstvene metrike. Iz poznate kuće navode da senzori prstena imaju mnogo jači signal od sličnih uređaja nosivih na zglobu koji pružaju slične zdravstvene statistike.

Podaci koje prikuplja Gucci x Ōura prsten kreću se od srčanih i respiratornih frekvencija do temperature, kako bi se ciljali potencijakni efekti stresa ili bolesti. Prsten takođe uključuje i analizu sna na osnovu vitalnih funkcija i vremena provedenog u svakoj fazi spavanja. Svakodnevno, personalizovani pokazatelji se zatim sumiraju u različite rezultate i kroz dalje savete korisnicima (putem aplikacije) pružaju informacije na koji načim mogu da optimizuju svoje zdravlje.

Veliki uticaj tehnologije na modnu industriju teško je ignorisati, a mi sa nestrpljenjem očekujemo šta je to što će nam “pametno” tržište sledeće ponuditi. 

Priredila: M.K
Foto: Profimedia

 

Najnovije