Izveštaj CFDA o rasnoj diskriminaciji u modnoj industriji

Koraci koji su preduzeti za raznolikost, pravičnost i uključenost u modnu industriju.

Izveštaj koji dokumentuje rasnu diskriminaciju i jednakost u modnoj industriji objavili su Savet modnih dizajnera Amerike (CFDA) i kompanija PVH Corp. Izveštaj nosi naziv “State of Diversity, Equity & Inclusion in Fashion Report” i beleži podatke iz ankete McKinsey & Company, u kojoj je 1.000 profesionalaca iz 41 kompanije, 20 akcionara i tri grupe studenata i nezavisnih dizajnera odgovorilo na pitanja o njihovom pristupu industriji, mogućnosti za razvoj u svetu, ali i inicijative, podrške koju su imali ili nisu imali, plate i sva pitanja koja određuju stepen inkluzivnosti i raznolikosti u industriji.

Rezultati

CFDA saradnja sa PVH Corp. za pitanja vezana za rasnu jednakost u modi, započeta 2018. godine, kada su objavili svoj prvi zajednički izveštaj pod nazivom “Insider/Outsider: Inclusion & Diversity in the American Fashion Industry”. Pokret Black Lives Matter je, međutim, tokom 2020. godine postao povod da se glasovi ljudi koji pripadaju crnim zajednicama i rade u modi čuju glasnije i jasnije.

Prema novom izveštaju, skoro 60% ispitanika reklo je da su njihovi poslodavci preduzeli značajne korake da svoje kompanije učine inkluzivnijim. Međutim, 42% crnkinja i 27% azijatkinja veruje da im je poreklo prepreka za razvoj karijere. Ovi procenti se povećavaju kada se pitanje odnosi na više rukovodeće pozicije. Tamo, prema izveštaju, 54% izvršnih uloga i 72% mesta u odboru pripada belcima, dok samo 16% pripada pojedincima iz zajednice BIPOC.

Zajedno sa statistikama, izveštaj poziva kompanije da smanje ugovorni posao i prekinu neplaćeni proces prakse, kako bi osigurale da njihovi zaposleni budu upoznati sa programima obuke i mogućnostima karijere i, što je najvažnije, da će biti angažovano više ljudi iz marginalizovanih grupa.

Kasnije ovog meseca, CFDA će pokrenuti inicijativu IMPACT kako bi istakla i okupila rastuću zajednicu crnih kreatora modne industrije.

harpersbazaar.com

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by cfda (@cfda)

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.