Harper's Bazaar Srbija

Francuska modna kuća Alaïa ima novo zaštitno lice

A to je niko drugi nego dvadesetjednogodišnja Kaia Gerber

Pieter Mulier, kreativni direktor brenda Alaïa, nije se plašio da se osvrne na istoriju ove kultne modne kuće sa sedištem u Parizu, a za svoju kampanju za proleće 2023. odlučio je da ostane referentan prošlosti kroz porodične veze.

Kaia Gerber je predstavljena u kampanji za 2023., a izabrana je zbog sve veće popularnosti, kao i zbog toga što je ćerka supermodela Cindy Crawford, koja je bila bliska prijateljica osnivača ovog brenda Azzedina Alaïe.

Gerberova je  na pistama još od svoje šesnaeste godine, gradeći svoje ime u istoj industriji u kojoj je to nekada činila njena majka. „Kaja me fascinira jer nikada ne prestaje da evoluira. Ona je oličenje lepote, ali i inteligencije, pokreta i osnaživanja”, rekao je Mulier

Kampanja je kreirana sa malim timom od šest članova, koje je snimio Tyrone Lebon u studiju umetnika Sterlinga Rubiya u Los Anđelesu. Kaia se nalazi u i oko studija u nizu fotografija koje su veoma jednostavne i predstavljaju oličenje ovog francuskog brenda. Kolekcija se sastoji od palete boja, kao što su crna, bela i crvena, boje koje su napravljene kao oda prirodnom telu. Gerber je ovde prikazana kao tipična Alaïa žena, koja je puna samopouzdanja i koja je glamurozna.

Sve fotografije ove kampanje možete pogledati u galeriji ispod.

Tekst: A. N.

Foto: Profimedia

Najnovije