Pete Davidson u novoj H&M kampanji

H

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by H&M Man (@hm_man)

H&M sa ponosom najavljuje Pita Dejvidsona, lice nove H&M kampanje koja naglašava moćnu vezu između odeće i samopouzdanja u svakodnevnom životu muškarca.

Kampanja prikazuje novu energiju u muškoj modi koja u centru pažnje ima slobodu izražavanja i samopouzdanja u lični stil. To je poziv da se pojača zvuk, dobro zabavi i bude odvažan tako što će se dodati po koji nov komad u već postojeću kolekciju omiljenih stvari u garderoberu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by H&M Man (@hm_man)

“Saradnja na ovoj kampanji je bila sjajno iskustvo. Dobro sam se zabavio kreirajući fotografije i ostali sadržaj. Odeća je udobna i dobro se osećam u njoj i to je ono što volim kod H&M-a”, izjavio je Pit Dejvidson.

“Oduševljeni smo što je Pit lice naše nove, smele kampanje. On, sa svojim samopouzdanjem i eksperimentisanjem u ličnom stilu, objedinjuje sve ono što H&M voli u novoj muškoj modi. Sa njim možete da se poistovetite, on inspiriše muškarce širom sveta da sami kreiraju svoj modni trenutak”, rekao je Henrik Nordval, direktor globalnog sektora za mušku odeću u H&M-u.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by H&M Man (@hm_man)

U ovoj kampanji H&M slavi novi pokret muške mode koji stavlja lični stil u fokus. Kako se tradicionalni kodovi ruše i nova generacija pronalazi svoj stil, muška moda postaje izraz gde je svaki trenutak bitan. Ističe moć odeće da izrazi ko smo, bez obzira na priliku. Kampanja podstiče muškarce širom sveta da uživaju u onome što već poseduju, kupuju vintage, a zatim da dodaju nove ključne komade iz H&M-ovih kolekcija muške odeće. To je holistički pristup koji prevazilazi sezonske promene na jedan nov način.

Pit Dejvidson je stand-up komičar, glumac i pisac, i jedna od najvećih svetskih zvezda zahvaljujući svom humoru, talentu i pristupačnosti. Pit je bio u ekipi Saturday Night Live od svoje 20. godine, a bio je koscenarista, izvršni producent i glumac u filmu King of Staten Island. Njegov lični stil je individualan, kao i njegov humor prepoznatljiv po eksperimentisanju i igri sa modom.

Foto: Promo

Tekst: Promo

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.