Harper's Bazaar Srbija

PRADA Novi momenti iz kolekcije proleće – leto 2021

Kreativni dvojac, Miuccia Prada i Raf Simons predstavili su svoju prvu kolekciju rađenu za modnu kuću Prada.

Kampanja je obojena nizom pitanja o čovečanstvu, savremenim tehnologijama i važnim temama poput ljudskih vrednosti, poštovanja različitosti i inkluzivnosti. Humanizam je ključni momenat modne kampanje koja ima za cilj da “prodrma” savremenog čoveka i podseti ga na ono važno i iskonsko u životu.

U ovoj kolekciji izdvajaju se modeli od tafta i mohera, posebnu pažnju privlače ogrtači bez rukava, kao i rolke sa motivima ažura i rupama u tkanini. Čini se da je taft dominantan materijal u kolekciji, a topovi sa pantalonama čine jedinstvene komplete.

Što se tiče cipela, u kolekciji proleće – leto 2021. istaknute su špicaste cipele na štiklu sa prepoznatljivim Prada dizajnom iz devedesetih godina.

Kampanja odiše nizom pitanja koja su dugo bila „gurana ispod tepiha“. Ipak kolekcija je prožeta novom formom , kao i poznatim klasicima koji prate priču kampanje.

 Pogledajte našu galeriju i pronađite svoje favorite za nastupajuću sezonu.

Najnovije