Koliko možemo naučiti od onih koji su postigli mnogo? Profesionalci modernog biznisa otkrivaju najvažnije postulate svoje poslovne filozofije.
Manja Babović, direktor marketinga i razvoja brendova Fashion Company govori o svojim profesionalnim principima i uvernjima, načinu na koji gradi karijeru, određuje svoje prioritete i očekivanja.
Vladimir Nićiforović, kreativni direktor brenda Ivica i Majica nije se libio da ostvari svoj san. Glumac po profesiji upustio se u kreativnu avanturu koja mu je donela uspeh i otvorila nove mogućnosti. Šta je naučio iz svega toga?
Sandra Lazarević, direktor sektora za PR i marketing komunikacije Banca Intesa govori o ličnom pristupu poslu i strategijama koje koristi u radu,
Olivera Stojanović, CEO Absolut Time, otkriva šta joj donosi profesionalnu satisfakciju, šta je osnova istinskog timskog rada i kako doživljava pojam uspeha.
Ljiljana Marjanović, direktor marketinga modne kuće Mona, otkriva koje osobine smatra osnovama uspeha, šta očekuje od svojih saradnika, u koje profesionalne principe veruje.
Video editing i montaža: Ana Šneblić