Jeste li spremni za Squid Game rijaliti?

Stiže druga sezona Netflixove najpopularnije serije ikada, kao i rijaliti sa istom tematikom.

Netflix je potvrdio da stiže druga sezona najpopularnije serije na ovoj streaming platformi ikada.

Na društvenim mrežama objavljene su najave nastavka serije Squid Game (Igra lignje), koja je u svega 12 dana postala najpopularnija Netflixova serija svih vremena. 

U najavi se pojavljuje lice zastrašujuće lutke iz prve sezone, a u zenici oka joj piše broj dva.

– Crveno svetlo… zeleno svetlo, stoji pored vizuala.

Kreator serije Hwang Dong-hyuk prošlog je meseca u intervjuu za Vanity Fair rekao da će izaći druga sezona serije. Netflix je podelio i najavu Dong-Hyuka. 

Dolazi potpuno nova runda, rekao je i dodao: “Trebalo je punih 12 godina da oživi prva sezona Squid Game-a prošle godine. No, trebalo je samo 12 dana da Squid Game postane najpopularnija Netflixova serija ikada”.

Squid game je strimovalo 111 miliona korisnika u prvih 28 dana od početka emitovanja.

Reditelj je otkrio i nekoliko ključnih podataka o novoj sezoni.

Sada se Gi-hun vraća. Vraća se predvodnik. Čovek u odelu s ddakjijem mogao bi se vratiti, najavio je.

A samo što je najavljena druga sezona popularne serije, Netflix je najavio i rijaliti program zasnovan na radnji ovog ostvarenja.

U njemu se, naravno, neće voditi borba na život i smrt, kao što je prikazano u južnokorejskoj distopijskoj drami. Umesto toga, 456 učesnika iz celog sveta takmičiće se u igrama u kojima “najmanje srećni idu kući praznih ruku” – bez nagrade od 4,56 miliona dolara.

Rijaliti Squid Game: The Challenge (Igra lignje: Izazov) imaće 10 epizoda, a u njemu će biti ponuđena najveća novčana nagrada u istoriji rijaliti TV-a.

Učesnici će se takmičiti u seriji igara inspirisanih originalnom emisijom, uz neke iznenađujuće dodatke. Njihove strategije, savezi i karakter biće stavljeni na test u eliminacionim borbama. Takmičari moraju da imaju najmanje 21 godinu i da govore engleski, a snimanje bi trebalo da počne 2023.

Broj od 456 takmičara je simboličan – u televizijskoj seriji je isti broj igrača, a njen glavni protagonista Seong Dži-hun se takođe naziva Igrač 456. U seriji, grupa od 456 ljudi, prezaduženih i očajnih, uvučena je u igru preživljavanja u kojoj imaju šansu da odnesu kući 45,6 milijardi korejskih vona (39 miliona dolara) ako pobede u nizu od šest igara.

Kvaka? Ako izgube, umiru. Igre su sasvim proste – dečje razbibrige koje su igrali dok su odrastali. A iznenađujući odnos između nevine dečje igre i nasilnih smrti naveli su gledaoce da napeto prate radnju.

Tekst: J. M. 

Fotografije: Profimedia, Instagram 

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.