Novi trend u nezi kože – „cleanical“ beauty

@roseinc

Zašto je novi segment tako brzo osvojio veći deo celokupnog tržišta kozmetike?

Najnoviji trend u kozmetičkoj industriji je „cleanical“ segment lepote. Nastao je na polju profesionalne kozmetike za negu i „clean beauty“ – proizvodi testirani u posebnim slučajevima, koji ne sadrže opasne sastojke. Reč „cleanical“ kombinuje „clean“ i „clinical“.

Kompanija „The NPD Group“ je prijavila da je segment cleanical već premašio 20% ukupnog kozmetičkog tržišta. Samo od avgusta prodaja takve kozmetike porasla je za skoro 50%. Iznenadna popularnost novog segmenta kozmetike je razumljiva – ne moramo birati između kvaliteta i efikasnosti proizvoda – oboje ih ujedinjuje cleanical beauty.

@bellamichlo

„Potrošači zaista obraćaju pažnju na sastojke i šta stavljaju na svoje telo. Zdravlje i nauka postali su ljudima važniji nego ikad ranije “, kaže Sean Kearney, direktor Goopa za dizajn i trgovinu.

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.