Tajna uspeha kompanije FOREO leži u kreiranju priče

Decenija poslovanja i 20 novih proizvoda.

Od svog osnivanja, brend FOREO, poznat svim ljubiteljima kozmetike po praktičnim i inovativnim rešenjima za negu kože, posvećen je revolucioniranju načina na koji ljudi brinu o svojoj koži i oralnom zdravlju. Kroz neumorno istraživanje, ovaj brend je dosledno pomerio granice mogućeg u industriji lepote i wellnessa.

Filip Sedić, osnivač kompanije FOREO, osvrnuo se na postignut uspeh tokom svih godina postojanja, kao i na put ovog brenda od prvih ideja na početku stvaranja do nezaobilaznih stavki koje se nalaze u kupatilu.

– U FOREO-u neprestano tragamo za novim inovacijama i dodatnim poboljšanjima jer verujemo da je industrija lepote uvek spremna za revoluciju, te želimo biti na čelu novih promena. Ne plašimo se preuzimanja rizika i isprobavanja novih stvari. Uvereni smo da tehnologija ima moć da transformiše način na koji ljudi pristupaju nezi kože, te je naš cilj da kreiramo proizvode koji ne samo da zadovoljavaju potrebe i očekivanja ljudi, već ih i prevazilaze. Želimo stvoriti proizvode koje ljudi vole i bez kojih ne mogu da zamisle svoju svakodnevicu.

Za razliku od drugih brendova koji obično prate šta rade njihovi konkurenti, FOREO osluškuje potrebe svojih kupaca i nastavlja sa lansiranjem novih proizvoda koji će zadovoljiti njihove potrebe.

FOREO je zauvek obeležio svoje mesto u istoriji uvođenjem prvog svetskog uređaja za čišćenje lica od silikona – LUNA. Sledeća prekretnica za ovaj brend bila je revolucija u oblasti oralne nege sa ISSA četkicom za zube koja je zauvek promenila način na koji ljudi pristupaju dentalnoj higijeni. U prvih 5 godina postojanja kompanije, osmišljena je i treća inovacija – UFO, uređaj vanzemaljskog izgleda koji je zaista ispred svog vremena. Industriji i kupcima je trebalo nekoliko godina da u potpunosti shvate i cene brojne prednosti koje pruža ova sprava sa 5 tehnologija.

Ove godine kompanija FOREO slavi 10 godina poslovanja, koje je obeleženo brojnim značajnim dostignućima. Pre svega, kompanija je otvorila put ka dve nove kategorije proizvoda –  za negu tela i kože. Dodatno, ova godina je obeležena sa preko 20 novih proizvoda, čime je Filip Sedić zaista nadmašio samog sebe.

Ono što je važno istaći, jeste podatak da je FOREO osmislio Švedsku Beauty Rutinu, pružajući svakoj osobi najbolje preporučene dnevne rutine i dodatne rutine za postizanje specifičnih ciljeva u nezi kože. Podržane kliničkim studijama, Švedska Beauty Rutina od strane FOREO predstavljaju najprirodnije, ali najefikasnije načine za postizanje predivno zategnute kože.

Da nema konačne destinacije za ovu kompaniju, pokazuje činjenica da je FOREO krenuo putem zasnovanim na želji da promeni rutine i živote ljudi na bolje u čemu je i uspeo, te će nastaviti da osnažuje pojedince da prihvate svoju jedinstvenu lepotu i neguju svoju kožu.

Tekst: Promo 

Fotografija: Promo 

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.