Bella Hadid Predstavlja Novi Brend Parfema ‘Ôrəbella

Svi proizvodi brenda 'Ôrəbella su bez alkohola, dermatološki testirani i bez parabena

Bella Hadid, slavna manekenka koja se nedavno okrenula preduzetništvu, oduševljava svoje obožavaoce najnovijim poduhvatom – lansiranjem brenda parfema ‘Ôrəbella. Ovaj brend, koji se ističe kao alkohol-free opcija, pušten je u online prodaju 2. maja, a zatim će biti dostupan putem ekskluzivnog američkog maloprodajnog partnera, Ulta Beauty, počevši od 10. maja.

Nazvan po izgovoru ‘aura-bella’, ‘Ôrəbella brend ima duboko lično značenje za Bellu Hadid. Potiče od njenog arapskog porodičnog imena, koje se prevodi kao gvozdena ruda, prirodni materijal bogat vrednim mineralima. Ova inspiracija se spaja sa rečju ‘aura’, predstavljajući jedinstvenu atmosferu koja okružuje svaku osobu.

Lansirajući tri prepoznatljiva mirisa, ‘Ôrəbella je predstavila Window2Soul, Salted Muse i Blooming Fire. Ovi parfemi, kreirani u saradnji sa parfemerijama Firmenich i Robertet, su bez određenog pola i inspirisani prirodom i njenim lekovitim svojstvima, kako bi negovali i kožu i dušu.

Pakovanje parfema predstavlja savremenu interpretaciju vintage kolekcije parfema modelove majke, sa bocama koje asociraju na sirovu zemlju.

Kolekcija obuhvata parfeme od 10 mL po ceni od 35 dolara, parfeme od 50 mL po ceni od 72 dolara i parfeme od 100 mL po ceni od 100 dolara. Takođe, dostupno je ‘Ôrəbella višestruko zlatno postolje za parfeme od 100 mL po ceni od 35 dolara.

Svi proizvodi brenda ‘Ôrəbella su bez alkohola, dermatološki testirani i bez parabena, ftalata, sulfata, glutena ili sastojaka dobijenih od pšenice. Brend je dobio sertifikate cruelty-free od strane Leaping Bunny i vegan i cruelty-free od strane PETA.

Osim toga, ‘Ôrəbella brend zadovoljava svih pet stubova Svesne Lepote u Ulta Beauty-u, uključujući čiste sastojke, održivo pakovanje, vegansko, cruelty-free i davanje natrag, i pridržava se svih regulativa Evropske unije koje zabranjuju 1.300+ sastojaka.

‘Ôrəbella brend parfema predstavlja deo portfolija brendova Celebrands, zajedno sa linijom bezalkoholnih pića Belle Hadid, Kin Euphorics. Ovaj potez Bellu Hadid dodatno potvrđuje ne samo kao modnu ikonu, već i kao uspešnu preduzetnicu koja promoviše svest o svesnoj lepoti i negovanju prirode.

Foto: Promo

Najnovije