
U 2025. godini postoji proizvod za lepotu praktično za svaku nišu, svaki kutak i svaku potrebu — i baš kad pomislite da ste savršeno usavršili svoju rutinu, pojavljuje se mnoštvo novih, primamljivih proizvoda. Međutim, uprkos tome što smo u potpunosti posvećeni sopstvenim rutinama, svet lepote se u poslednje vreme fokusirao na potpuno novu ciljnu grupu: naše pse.
Prirodno, uvođenje proizvoda za lepotu pasa znači da postoji potpuno novi svet za navigaciju vlasnika kućnog ljubimca. Dok možda ne oklevamo da kupimo specijalizovani šampon ili maramice za naše krznene prijatelje, rutina nege kože za pse može zvučati apsurdno. Sa lansiranjem ove nepoznate nove kategorije, brendovi za pasju lepotu ističu da njihovi proizvodi nisu suvišni — oni su neophodan deo očuvanja sreće i zdravlja naših ljubimaca.
Među brojnim proizvodima za pasju lepotu nalaze se Dolce & Gabbana Eau de Parfum, bezbroj proizvoda za kosu koji obećavaju da će raspetljati i dodati sjaj krznu naših ljubimaca, kao i višestepene linije za negu kože — poput Welltayl-ove, koja je navodno kreirana posebno u skladu sa biologijom životinja.
Osnivači Welltayl-a kažu da je inspiracija za brend proizašla iz velike praznine koju su uočili u proizvodima za negu pasa, posebno imajući u vidu koliko su napredne naše rutine nege kože. Kao i većina vlasnika pasa, pažljivo prate zdravlje svojih ljubimaca i brzo su shvatili da nijedan od dostupnih proizvoda ne ispunjava isti naučni standard kao njihove lične rutine. Zato su odlučili da kreiraju čitavu liniju proizvoda za negu kože, s ciljem da podignu standarde u nezi životinja.
Slično tome, osnivači brenda za negu ljubimaca Lil Luv Dog, uočili su potrebu za proizvodima koji naglašavaju stvarne rezultate, a ne trikove. Kroz istraživanje, otkrili su dve velike mane u industriji: gotovo potpuni nedostatak regulative u formulacijama i ogroman uticaj industrije na životnu sredinu. Pokušavajući da se izdvoje, Lil Luv Dog nastoji da postavi standard koji je uvek nedostajao u kategoriji nege ljubimaca.
Iako implementacija proizvoda za lepotu pasa može delovati zastrašujuće, brendovi žele da vlasnicima ljubimaca pokažu da ove inovacije nisu prolazni trend — one su legitiman način da poboljšaju život svojih pasa.
foto: Promo, Instagram

