Gabriela Hearst – Modni dodatak sa velikim ciljem

Luksuzna kupovina sa svrhom je osnova poslovanja modne kompanije Gabriela Hearst.

Njujorška dizajnerka prikupila je stotine hiljada dolara na humanitarnoj rasprodaji za porodice u Keniji koje je zadesila suša i rat u Jemenu. Gabriela, zajedno sa shopping platformom Net-a-Porter, udružila je snage kako bi prikupila sredstva za dečiji fond Save the Children, u borbi protiv virusa Covid-19.

Vanvremenske torbe od nappa kože( koje su obično specijalne porudžbine) biće dostupne na sajtu Net-a-Porter, sa potpisom poznate dizajnerke. Dvadeset posto zarade biće donirano za dečiji fond.

“Od kada je proglašena pandemija, bilo nam je jasno da će ostaviti ozbiljne posledice na decu pre svega. Stotine miliona dece širom sveta ne ide u školu. Mnogo porodica je izgubilo prihode, Razmislite koliko se svet menja. I pokušajte da razmišljate iz perspective deteta. Prikupljena sredstva imaju dvostruki cilj – zdravlje i obrazovanje mališana širom sveta”, kaže Hearst-ova.

Trideset miliona dece oslanja se na školu kako za hranu, tako i za obrazovanje, a zatvarajem škola i letnjih programa širom zemlje, mnoga deca koja žive u ruralnim sredinama ostaju bez ičega. Humanitarna organizacija Save the Children dostavlja hranu i neophodan materijal kako bi učenici od kuće mogli nesmetano da napreduju.

 

Izvor fotografija: Instagram @gabrielahearst

Najnovije