Facebook objavljuje verziju Instagrama za decu mlađu od 13 godina

Gigant društvenih mreža kaže da istražuje uvođenje iskustva pod nadzorom roditelja koje omogućava deci da „sigurno“ koriste platformu za razmenu fotografija.

Facebook razmatra pokretanje verzije svoje popularne platforme Instagram, za decu mlađu od 13 godina.

BuzzFeed News prvo je izvestio da je Facebook objavio u internoj objavi kompanije da će započeti rad na verziji Instagrama za decu mlađu od 13 godina kako bi im omogućila da prvi put „bezbedno“ koriste Instagram. Trenutno kompanija ne dozvoljava osobama mlađim od 13 da kreiraju nalog na platformi.

Portparol Facebook-a rekao je da kompanija istražuje verziju Instagrama koju kontrolišu roditelji, slično aplikaciji Messenger Kids koja je namenjena deci između šest i 12 godina.

„Deca sve više pitaju roditelje da li mogu da se pridruže aplikacijama koje im pomažu da budu u kontaktu sa svojim prijateljima. Trenutno nema mnogo opcija za roditelje, pa radimo na izgradnji dodatnih proizvoda ... koji su pogodni za decu, a kojima upravljaju roditelji", rekao je portparol.

U postu na blogu ranije ove nedelje, koji nije pominjao predloženu novu uslugu Instagrama, kompanija je primetila da, iako je od ljudi traženo da unesu svoje godine prilikom registracije za Instagram, ništa ih nije sprečilo da o tome lažu prilikom registracije.

Kompanija je takođe najavila planove za uvođenje novih bezbednosnih karakteristika, uključujući sprečavanje odraslih da šalju poruke ljudima mlađim od 18 godina koji ih ne prate, bezbednosne napomene za tinejdžere kada odrasla osoba pošalje veliku količinu zahteva za prijateljstvo ili poruka, a odraslima će otežati pronalaženje i praćenje tinejdžera pomoću funkcije pretraživanja u Instagramu.

Tinejdžeri će takođe biti podstaknuti da svoje profile učine privatnim prilikom registracije.

Studija o korišćenju Interneta australijskih tinejdžera koju je u februaru objavio australijski eSafety otkrila je da 57% australijskih tinejdžera koristi Instagram, dok je 30% prijavilo da ih je neznanac kontaktirao, a 20% je prijavilo neprimeren neželjeni sadržaj na društvenim mrežama koje koristi.

foto:Unsplush

Pročitaj još