Dok se polako oporavljamo od talasa vrućina i ulazimo u mirniji, blaži ritam leta, kuća Saint Laurent donosi kampanju Shades of Summer – vizuelnu odu bezbrižnom luksuzu, lepotama usporenog života i eleganciji pod suncem. U savršenom trenutku kada dani postaju zlatniji, a svetlost mekša, kreativni direktor Anthony Vaccarello otkriva novu modnu priču, u kojoj se umetnost življenja pod otvorenim nebom susreće sa prepoznatljivim kodovima ove prestižne modne kuće.


Pod njegovim umetničkim vođstvom, kampanja predstavlja distilaciju letnje elegancije viđene kroz bezvremenski Saint Laurent jezik – senzualnost, individualnost i svedeni glamur. Fotograf Henrik Purienne, poznat po svom intimističkom, analognom estetskom pristupu, donosi niz kadrova obasjanih prirodnom svetlošću. Njegov objektiv beleži atmosferu zlatne dokolice i trenutaka u kojima moda ne preti, već prati telo u pokretu.

Letnja Saint Laurent žena nije kostimirana niti preterano stilizovana – ona je prirodna, slobodna, sa kosom još uvek slanom od mora i kožom obasjanom suncem. Njeno prisustvo zrači neuhvatljivom lakoćom; ona pozira, igra se, opušta bez napora, oličavajući samu suštinu sofisticiranog hedonizma. Laki, svedeni komadi prate njen ritam, oblikujući siluetu bez ograničenja – kao da je moda tek nastavak njenog raspoloženja.




Shades of Summer ne teži spektakl. Umesto toga, kampanja nudi tihu, vizuelno poetičnu reinterpretaciju glamura – onog koji ne traži pažnju, već prirodno zrači kroz autentičnost. Prava elegancija ne zavisi od mesta, prilike ili sezone – ona je stanje duha.
Pročitajte i 4 letnja trenda koja smo primetili na It devojkama
Foto: Courtesy of Saint Laurent