
Prva Balenciaga kampanja pod kreativnim direktorom Pierpaolo Picciolijem donosi svež pogled na ovu renomiranu kuću. Fotograf David Sims je zabeležio Monu Tougaard i Sandru Murray u nizu intimnih portreta koji odišu toplinom, autentičnošću i suptilnom snagom.




Na raskošnoj pozadini arhitekture iz perioda Grand Siècle, modeli su prikazani kako leže u krevetu, umotani u bele čaršave i meku svetlost. Svaka fotografija ističe prepoznatljive torbe, Rodeo i Le City, reinterpretirane kao simboli nenametljivog stila. Rezultat je luksuzan, a u isto vreme ljudski, balansirajući između rafiniranosti i emocije.

Početkom meseca, Piccioli je predstavio svoju prvu kolekciju za kuću Balenciaga tokom Pariske nedelje mode, što je označilo početak nove ere za ovu kuću. Ova kampanja nastavlja tu priču, zamenjujući teatralnost senzitivnošću i snagom.
Raspoloženje je mirno, a opet napeto, pozivajući posmatrače da lepotu vide kao emotivno iskustvo, a ne udaljenu veličinu. Kroz opuštene poze i suptilne izraze, Picciolijeva Balenciaga žena se pojavljuje kao samouverena, mekana i sigurna u sebe.
Foto: Courtesy of Balenciaga