Gucci Aria – Kolekcija koja modu podiže na viši nivo

Gucci i Balenciaga „zajedno“ na modnoj pisti.

Alessandro Michele odavno nam pokazuje svoja umeća. Umetnički direktor kompanije Gucci nije samo talentovani dizajner, već nadahnuti stvaralac sa mnogo asova u rukavu. Jedan od njih je upravo otkriven: kolekcija Gucci Aria.

Saradnja koja modu odvodi korak dalje

Nova Gucci kolekcija, takođe bez oznaka kalendara (SS, AW) poput prethodne (Gucci Fest), otkrivena je kroz film koji je režirao Michele u saradnji sa nagrađivanom rediteljkom Florijom Sigismondi.

Prvi deo filma uključuje klasičnu modnu pistu, sa puno sjaja, i reflektora koji su (doslovno) okrenuti ka njoj, dok drugi deo beleži stanje nalik snovima sa modelima koji lebde između belih konja, pauna i zečeva. Međutim, ono što ostaje u oku gledaoca je koegzistencija dva vrhunska logotipa, Gucci & Balenciaga, i kombinacija njihovih klasičnih dizajna.

Glasine o mega modnoj saradnji objavljene su nekoliko dana ranije, ali niko nije bio siguran šta možemo da očekujemo. Dve modne kuće pripadaju istoj grupi, Kering, i trenutno su dva najpopularnija luksuzna brenda na svetu, različite estetike, ali sa dosta dinamike i privlačnosti koja oduševljava ljubitelje autentične mode. Nije slučajno, naravno, ova zvučna saradnja dolazi u vreme kada istorijska kuća slavi stotu godišnjicu. 

Kolekcija #Gucci Aria

Za stotu godišnjicu Guccija, dizajner se upušta u istoriju kuće tražeći svoju ličnu viziju u vezi sa mitologijom koja okružuje amblematični brend i usput koristi elemente „ukradene“ iz arhive i „kalemljene“ sa elementima (kao što su motivi koledža, kruta ramena, strukturni blejzeri, pruge sa logotipom) iz kolekcija Demne Gvasalie, umetničkog direktora kuće Balenciaga.

Među ostalim referencama i inspiracijom za kolekciju, Michele ne propušta da pomene senzualnost Toma Forda koji je bio umetnički direktor kuće od 1999. do 2004., kao i siluetu Marilyn Monroe i glamur Starog Holivuda.

Kolekcija kombinuje visoku modu i ulični stil sa izdašnom dozom sjaja, bogatim volumenom i dovoljno fetiš estetike. Konjička oprema i delovi konjičke odeće koji su prisutni u kolekciji jasna su referenca na prošlost italijanske kuće i njihov odnos sa konjičkim takmičenjima, kao i pečat “Savoy Cluba” na raznim dodacima i odeći, koji odaje počast hotelu Savoy u Londonu, gde je osnivač kuće Guccio Gucci u mladosti radio kao konobar.

Na istoj modnoj pisti vidimo haljine od mreže i korsete sa klasičnim odelima i krojevima po meri, crop topove sa glomaznim rukavima, haljine sa smelim otiscima i kožnim kaiševima u stilu korseta, baršunasta odela sa bermudama, široke topove i pelerine sa perjem, krzneni kaput sa prugama i pantalone od perja, šljokičasto odelo sa logom Gucci – Balenciaga, haljine od čipke i satena, komade u električno plavoj boji koje Balenciaga voli i prevelike jakne sa perjem na rukavima.

Svi komadi kolekcije su rodno promenljivog karaktera, što s obzirom na prošlost gleda u budućnost i daje slogan za stalnu zabavu.

foto: hb.gr

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.