Gucci orijentisan na nasleđe za jesen/zimu 2025

U trenutku tranzicije za kuću, bez kreativnog direktora na Nedelji mode u Milanu, brend se usmerio na svoje nasleđe sa novom perspektivom

Kolekcija za jesen/zimu 2025. godine na Nedelji mode u Milanu označila je novi trenutak za Gucci

Kolekcija za jesen/zimu 2025. godine na Nedelji mode u Milanu označila je novi trenutak za Gucci, usmeravajući se na nasleđe brenda u periodu tranzicije, nakon što je Sabato De Sarno napustio poziciju kreativnog direktora. Ova kolekcija nije bila delo jednog pojedinca, već je nastala kroz zajednički rad in-house dizajnerskog tima, čime je potvrđena kreativna snaga brenda i u periodu promena.

Inspiraciju za dizajne, članovi tima pronašli su u italijanskoj eleganciji poznatoj kao “sprezzatura”, koja označava beznaporan, opušteni stil, specifičan za italijansku modu. U ovoj kolekciji, granice između muške i ženske mode su bile fluidne, stvarajući kolekciju koja slavi ravnotežu između muških i ženskih estetika.

Kao i obično, Gucci je u ovoj kolekciji pokazao svoju poznatu dualnost – savršenu prefinjenost i eksperimentalnu inovaciju. Ovaj kontrast bio je jasno prisutan u pažljivo odabranoj paleti boja, gde je dominantna nijansa bila prepoznatljiva Gucci zelena. Ova boja nije obeležila samo kolekciju, već se pojavila i na pozivnicama za reviju, kao i na košuljama koje je dizajnerski tim nosio dok je izlazio na finalni aplauz. Osim toga, nijanse sive i braon, koje su sinonim za eleganciju, takođe su bile prisutne, dok su upečatljivi akcenti ljubičaste boje istakli brendovu sposobnost za istraživanje samopouzdanog izraza kroz eksperimentisanje.

Savršeno krojena odela, inspirisana muškom garderobom, zauzela su centralno mesto, reinterpretirana kroz savremeni pristup, uz korišćenje tekstura kao što su tvid, moher i vuna. Ovaj fokus na teksturi i krojenju proširen je i na žensku kolekciju, gde su bile grublje tkanine u kontrastu sa nežnim, tekućim materijalima poput krepa.

Aksesoari su igrali ključnu ulogu u ovoj kolekciji, sa posebnim naglaskom na legendarni Horsebit motiv, koji je jedan od najprepoznatljivijih dizajnerskih znakova Guccija. Torba Horsebit 1955, koja ove godine slavi sedamdeseti rođendan, bila je centralni element kolekcije, a motiv se pojavio u novim, modernim verzijama, uključujući debi Gucci Siena torbe, sa polu-Horsebit zatvaračem. Ovaj motiv je ukrasio i nakit, pa čak i kravate, još jednom potvrđujući njegovu trajnu popularnost. Sam prostor u kojem se održavala revija, sa duboko zelenim podijumom i prepletenim G motivom, odavao je počast osnivaču Gucci Gucciju i njegovoj viziji, koja i danas živi kroz brend.

Gucci kolekcija za jesen/zimu 2025. godine nije samo odraz prošlosti, već i očigledna potvrda da nasleđe brenda nije samo pitanje estetike, već i živahnog duha koji će i dalje oblikovati njegovu budućnost.

Pogledajte kolekciju u galeriji.

Foto: Profimedia

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.