U stopu sa tehnološkim inovacijama modni brend Jonathan Simkhai, u saradnji sa everyrealm & Blueberry Entertainment-om na ovogodišnjoj Nedelji mode u Njujorku, predstavio je prvu modnu reviju u prostoru metauniverzuma i ovim potezom je, sasvim izvesno, uspeo da se upiše u modnu istoriju.
Pored maksimilistički nastrojenih modnih pravaca koji su ga obeleželili, postoji još jedna stvar po kojoj će ostati upamćen ovogodišnji NYFW. Samo dan pred fizičku prezentaciju svoje kolekcije, dizajner je predstavio svoju kolekciju digitalnih modnih komada za sezonu jz 22/23. Blueberry Entertainment, studio za produkciju digitalnih modnih komada, koji je i izrastao iz sve veće potražnje za digitalnom odećom, glamurozne dizajne transformisao je u digitalne odevne komade.
Modeli, influenseri, poznate ličnosti, novinari iz modne i tehnološke branše, predstavljeni uz pomoć personalizovanih avatara, stigli su putem teleportacije na svoja dodeljena mesta.
Lokacija inspirisana prirodnim elementima kao što su stena, voda, vazduh i vatra bilo je idealno okruženje za najnoviju kolekciju Jonathan-a Simkhai-a koja je sadržala 10 različitih look-ova na avatar modelima tokom osmominutne digitalne prezentacije.
Poslednji look, svetlucava zlatna haljina, izgubila je svoje komponente dok se avatar kretao niz pistu. To je bio magičan trenutak gde zakoni univerzuma i fizike ne moraju da važe.
Klikom na galeriju istražite najzanimljivije avatare i digitalne lookove.
Projekat je realizovan u saradnji sa Everyrealm and Blueberry Entertainment
Muzička podloga za video Maison Labtonic
Foto & video: Promo
Piše: M. Kitić