Tom Ford stavlja seksepil u prvi plan za proleće 2026

Debitantska kolekcija Haidera Ackermanna filmski je očarala

Haider Ackermann predstavio je svoju prvu kolekciju za Tom Ford na Nedelji mode u Parizu. Otkrivajući nam da sa osnivačem brenda deli ljubav prema kinematografiji, svoje modele vodio je kao glumce na filmskom setu.

Njihov hod se sigurno nije uklapao u tipičan modelski šablon — bez osmeha, dosadnih lica i ukočenih kukova. Ackermannove devojke i momci klizali su i vijugali po sjajnoj tamnoplavoj pisti, pokušavajući da uspostave kontakt očima sa publikom ili bacajući bočne poglede svojim kolegama. Erin O’Connor i Skot Barnhil, u svojim teget svilenim odelima i sa istim stilizovanim frizurama, stavili su ruke jedno oko drugog, kao stari prijatelji ili novi ljubavnici. U pozadini je pevao David Bowie u intenzivnoj a cappella verziji „Heroes“.

„Sve je to o ponoćnom plivanju“, rekao je Ackermann. „Leta volim da zaronim u okean u ponoć. Mislim da je to najopasnije i najseksepilnije na svetu.“ Dve osobine koje bi Ford sigurno odobrio. Verovatno bi mu se dopali i komadi od lakirane kože sa malim laserom izrezanim otvorima, koji izgledaju kao da su se i oni okupali u okeanu. Iako nije bilo klasičnih kupaćih kostima, više kože je bilo vidljivo nego na Ackermannovoj prošlosezonskoj reviji. Kod devojaka, mali trokutasti topovi zamenjivali su košulje; a kod momaka, steznici su se jasno videli ispod providnih, mini šortseva.

Večernje kreacije, zahvaljujući žičanoj konstrukciji, činile su da gravitacija prestane da važi, dok je pojedina naramenica asimetrične haljine prekrivala rame i oblikovala suprotni grudnjak. Drugi modele kršili su konvencije, podsećajući na Rudi Gernreichov monokini ili Ackermannove starije kolekcije sa haljinama bez gornjeg dela, koje su visele na najsitnijim končićima ispod pupka. Ackermann je brzo savladao Fordov prepoznatljiv šarm, ali ovde je dozvolio da njegova sopstvena, jedinstvena estetika zasija.

A boje — limeta zelena, nežno roze i mint, satenska odela; drapirane haljine i suknje u narandžastoj i plavetnilu bazena — sve je to još više dolazilo do izražaja u duboko tamnoplavoj, skoro crnoj prostoriji revije. Za finale, Ackermann je uključio mašinu za dim, svoj zaštitni znak još od ranih kolekcija.

Foto: PRofimedia

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.