Harper's Bazaar Srbija

Christina Ricci je novo zaštitno lice brenda Warby Parker

Brend naočara odlučio je da angažuje proslavljenu Wednesday da predstavi njihovu prolećnu kolekciju

Christina Ricci je glavna zvezda kampanje Warby Parker za proleće 2023. a pored nje tu su i dramaturg Jeremy O’Haris, umetnika i dizajnera nakita Arpana Rayamajhia i Henrya Eikenberrya glumca iz Euforije, predstavljajući nam najnovije modele ovog brenda naočara.

U novoj, 2023. godini, volela bih da vidim više sreće, više zabave, više smirenosti i manje ludila u vestima”, izjavila je Christina u saopštenju. Mačkarsti okviri nijansi okeana dodaju polet vašem prosečnom radnom danu, dok će višeugaone smaragdnozelene opcije privući pažnju svakog ko vas pogleda.

Kada su na kalendaru sunčaniji dani, naočare za sunce donose dodatnu ekspresiju boja u obliku žutog rama i zelenih stakala, a klasične opcije se pojavljuju u boji viskija i imitaciji oklopa crne kornjače. U međuvremenu, šik zaobljene sunčane naočare nude eleganciju bez napora i sjaj uz smele plave prozirne nijanse.

Ukoliko želite da vidite kako se originalna Wednesday snašla u ulozi manekenke predlažemo vam da se uputite u galeriju ispod i pogledate fotografije iz ove kampanje, a ukoliko želite da posedujete neki od ovih modela, to možete uraditi odlaskom na Warby Parker online shop.

Tekst: A. N.

Foto: Profimedia

Najnovije