#FilterDrop – Hashtag koji ima za cilj demistifikovanje savršenstva Instagrama

Kako je 28-godišnja manekenka uspela da stvori novi beauty pozitivan pokret na društvenim mrežama.

Korišćenje jednog ili više filtera je sada podrazumevani režim u našoj Instagram objavi. Bilo da je reč o pejzažu ili selfiju, dugme za objavljivanje se nikada ne dodirne pre nego što se izvrši potrebna obrada, što će promeniti ne samo boje fotografije, već i ispraviti sve nedostatke, poput neravne teksture kože i celulita. Tačnije, nedavno istraživanje pokazalo je da 1/3 mladih devojaka ne objavljuje selfie pre nego što koristi filter za promenu izgleda. Još više zabrinjava to što je 39% reklo da se kaje što njihov izgled nije uživo kao na mreži.

#FilterDrop

Ovi rezultati su, između ostalih, zabrinuli manekenku/šminkerku Sashu Pallari, koja je odlučila da krene u akciju kako bi promenila jednolično besprekoran pejzaž svog Instagram fida. „Samo sam pomislila:„ Zar niko drugi ne shvata koliko je ovo opasno?“, rekla je za BBC. „Nikad nisam mislila da mi je nos veliki i sada ga vidim i mislim „možda je veliki“… koliko to može biti destruktivno za nekoga ko ima manje samopouzdanja od mene“, kaže ona, gledajući svoju fotografiju na kojoj je koristila jedan od Instagram filtera. „Ne želim da moja deca odrastaju misleći da nisu dovoljno dobra zbog onoga što vide na društvenim mrežama“, objašnjava Sasha. Ona je započela sopstvenu mrežnu kampanju protiv filtera, postavljajući svoje fotografije pomoću #filterdrop. Hashtag je ubrzo bio ispunjen stotinama fotografija žena koje su ponosno prikazivale svoju nefiltriranu lepotu.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SASHA LOUISE PALLARI (@sashalouisepallari) onAug 11, 2020 at 9:02am PDT

The New Normal

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) onAug 28, 2020 at 12:01pm PDT

Gotovo nepostojeći struk, koža bez traga pora, maleni nos i savršena linija kose početni je set bilo kojeg ambicioznog influensera. Kultura Kardashian–Jenner učinila je da zaboravimo kako izgleda prava koža i smatramo savršene proporcije „normalnim“. Savršenstvo je sada postalo glavni prioritet i začarani krug uređivanja i mržnju prema sebi je vrlo teško zaustaviti. Zaista je potresno pomisliti da smo pred realnom fotografijom na društvenim mrežama zbunjeni. Pomoću #filterdrop, Pallari pokušava da osvetli problem za koji kaže da je „preveliki“.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SASHA LOUISE PALLARI (@sashalouisepallari) onMay 4, 2020 at 2:15am PDT

Video kampanje je pregledan više od 50.000 puta, a njen dm je neprestano ispunjen porukama pristalica, koje su tek sada shvatile koliko zavise od filtera. Nada se da će kampanja imati tri rezultata: prvo, nada se da će Agencija za standarde oglašavanja (ASA) zahtevati od uticajnih influensera da izjave da li su koristili filter za promociju kozmetike. Njen drugi cilj je ukloniti filtere koji menjaju lice sa Instagrama, a treći, napuniti svoj feed sa više fotografija “prave kože”. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SASHA LOUISE PALLARI (@sashalouisepallari) onJul 2, 2020 at 12:04pm PDT

Najnovije