Gucci predstavlja novi deo kampanje The Epilogue

Dizajnerski tim Alessandra Michelea u ulozi modela.

Pandemija se pokazala vrlo čudnim periodom za modnu industriju, sa ogromnim preokretima, kompromisima i iznuđenim promenama. Umetnički direktori modnih kuća pozvani su da kreiraju kolekcije u uslovima ograničenja, rada na daljinu i prepreka poput ograničenog materijala. Čini se da je izazov za neke zamrznuo njihovu kreativnost, a za druge se pokazalo da je to izuzetno kreativan proces: Alessandro Michele je jedan od njih.

Umetnički direktor pokrenuo je razgovor o promeni mode u julu kada je uživo emitovao predstavljanje kolekcije Epilogue, otvarajući vrata svog studija da svetu otkrije šta se obično dešava iza kulisa. Sada, na scenu dolazi poglavlje The Epilogue sa serijom fotografija koje prate taj živi proces, u kojem su, naravno, modeli članovi njegovog dizajnerskog tima.

Fotografije su snimljene na dve lokacije, impresivnoj Palazzo Sacchetti i degradiranoj, grafitima ispunjenoj zoni Campo Boario, a saradnici Alessandra Michelea samouvereno poziraju sa komadima kolekcije u foto snimanju prepunom kontrasta. Jedna od najzanimljivijih karakteristika fotografija je prisustvo ljudi koji nisu povezani sa setom, a koji trenutno rade nešto drugo u odnosu na modele.

Kampanja kroz reči Alessandra Michelea:

“Okupio sam mnogo različitih stvari, predstavljajući neurednu lepotu koju sam uvek tražio: haos lepote. Šta se dešava u odnosu stvarnosti i fantazije kada znatiželjni pogledi prodiru u mehanizme stvaranja slike? Šta se dešava u modi kada se istina vrati? Želeći da razbijem čaroliju koja primorava moje saradnike da se odreknu odeće koju dizajniraju, zamolio sam ih da je nose i tako smo uradili potpuno samozadovoljan posao, u našoj kući, mešajući stvari koje smo već imali radi stvari koje smo nameravali da napravimo. Prema mojoj ideji Epilogue je konačno rešenje budućnosti koja je već prisutna“.

Kampanja “The Epilogue” vrhunac je naracije koja je započela prošlog februara revijom “An Unrepeatable Ritual” nastavljena u maju kampanjom “The Ritual”, a sada se završava kampanjom koja prati prezentaciju uživo prenosa u julu.

“Epilogue” je fotografisao Alec Soth, a snimili Italijani Damiano i Fabio D’Innocenzo.

Pogledajte fotografije kampanje u galeriji!

Najnovije

Politika kolačića
Harper's Bazaar Srbija logo

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.