Kako je Ena postala brend

Sa projektom Luene iščekivanim preko četiri godine Ena Luna je predstavila kolekciju ručno rađene optike i realizovala san da kreativnu ideju i proizvod predstavi širokom auditorijumu

Kada diskutujemo i komentarišemo osobe u javnom životu, koji odavno uključuje protagoniste na društvenim platformama u glavnom se provlači priča o autentičnosti na društvenim mrežama i pojavi uživo. Ukoliko govorimo o autentičnosti, retko ko je autentičan kao Ena Luna iliti Ena Čubrilo. Možda i previše autentičan, neki bi rekli. Ti neki su najčešće osobe koje su iznenađene njenom iskrenošću i odsustvom potrebe da se od sopstvenog lika pravi fama. Ena Luna je iskrena, nepretenciozna i istinski radosna svetom koji je oko sebe stvorila.

Maksimalista po estetskom uverenju i ljubitelj svakog modnog ekscesa, Ena Luna je jasno pokazala svojoj publici na društvenim mrežama da je dosledna svojim uverenjima, da li se to publici dopadalo ili ne. Ona je suptilno polarizovala Instagram publiku (na kojoj Čubrilo ima preko 183k pratilaca) i sa punim samopouzdanjem stoji iza svake šljokice, kristala i fuksije koji su deo njenog modnog arsenala. Jedan od razloga zašto je u meni dobila fana od kako je počela da se bavi društvenim mrežama je zbog energije, entuzijazma i činjenice da je jedna od retkih žena na našim prostorima koja modu istinski voli, prati, konzumira i sanja.

ZVEZDA JE ROĐENA

Kao neko ko je lično poznaje i posmatra njen rad, zapažam promenu koja se dešava u liku i delu Ena Lune. Odelo sa pernatim detaljima zamenjeno je senzualnim crnim haljinama, maksimalizam je zamenjen minimalističkim tendencijama à la Hailey Bieber, a Ena Luna je od nedavno postala… brend.

Luene je projekat koji je, kako je sama rekla, započet 2019. godine, a svetlo dana je ugledao 23. jula na Enin rođendan, četiri godine kasnije. Kolekcija ručno rađene optike u Italiji broji pet modela naočara – Amaris, Ayla, Diana i Luna napravljeni su od acetata, dok je jedino model Nikini napravljen od metala. Optika je namenjena za oba pola. Model kao što je Amaris poneće neko ko voli klasiku i retro estetiku, ljubitelji ekscentričnog obožavaće model Diana, a Luna sa staklima žute boje biće idealan aksesoar za letnji provod.

SVET PO NJENIM PRAVILIMA

Kako je sama rekla, ona i njeno društvo su bili ekipa koja je uvek u izlazak nosila foto-aparat kako bi dokumentovali svoje avanture iz Muzeja, Đave, Studija, Paradiza ili bilo kog novosadskog lokala koji je u tom trenutku bio aktuelan. Ena Luna je sa lakoćom prenela elemente iz svog života i otkrila nam ih putem Youtube videa i Instagram storija. Samim tim, lako je uvideti da život koji ona vodi na društvenim mrežama jeste zaista njen, autentičan i kreiran po sopstvenim principima.

Ono što se iza kolekcije italijanske optike zaista krije jeste naporan rad da se na domaćem tržištu realizuje prozivod vrhunskog kvaliteta, koji pomera granice vizuelnog doživljaja. Sam proizvod finalizovan je mini-filmom u kom je Ena Luna kreirala dva sveta – jedan svakidašnji, a drugi onaj koji se dešava kada se na oči stave Luene naočare za sunce. Ena Luna je napravila svoj narativ i sa brendom Luene pozvala nas da na svet gledamo njenim očima.

Više o celom brendu, potražite na sajtu www.luene.rs

Piše: Marko Mrkaja

Fotografije: Dušan Manojlović 

Najnovije