Harper's Bazaar Srbija

Kendall Jenner je ponovo zaštitno lice brenda Jimmy Choo

A maestralne fotografije napravila je Carlijn Jacobs

Kendall Jenner se vratila u drugu sezonu kao predvodnica prolećne kampanje Jimmy Chooa pod nazivom “Time to Dare”.

Ova serija fotografija nastala je u Njujorku, a za njih je zaslužna Calijn Jacobs. Čitava kampanja inspirisana je superherionama i moći transformacije kakvu moda ima. Za kreativnu direkciju odgovoran je Sandro Choi, dok je video krerao Paul McLean.

Prolećna kampanja prikazuje Jennerovu na pejzažu ovog grada, a istaknuti proizvodi uključuju prepoznatljive platforme Tilda 140 i neon zelene Neoma 110 sandale. Džins je takođe u fokusu, naglašavajući modnu nostalgiju Y2K trenda. Prefinjeni, ali sirovi teksas je očigledan u JC Monogramu brenda i ukrašava torbu Avenue Quad kao i Talura 100 potpetice.

Kampanja je objavljena juče, a sve fotografije iz iste možete pogledati u galeriji ispod.

Tekst: A. N.

Foto: Profimedia

Najnovije