Harper's Bazaar Srbija

Nova kampanja The Attico brenda odraz je kultnog milanskog stila

Editorijal je rađen u saradnji sa poznatim italijanskim kafeom Sant Ambroeus.

Gilda Ambrosio i Giorgia Tordini, osnivačice The Attico brenda, možda su među najuticajnijim osobama savremene modne zajednice, ali ako ih pitate ko su za njih ikone stila, odgovor bi vas mogao iznenaditi.

Elegantne starije milanske dame, takozvane “sciure”, koje se često viđaju kako šetaju gradom I ručaju u šik restoranima u svojim besprekorno krojenim kaputima i lakiranim torbama, oduvek su fascinirale It dvojac. Same dizajnerke redovno posećuju lokalne kafiće, uključujući Saint Ambroeus, kako bi ih uočile i crpele inspiraciju iz njihovog stila – što je i reinterpretirano u novoj The Attico kolekciji inspirisanoj 80-im.

Odajući počast tim ženama, brend se udružuje sa Sant Ambroeus, čuvenim milanskim kafićem koji se nalazi u Via Matteotti, na uglu luksuznog shopping kvarta Zlatni trougao, gde je prikazana ova capsule kolekcija. Sadržana od majice, dukserice, kačketa i šolje za kafu svojevrsan je vid ljubavnog pisma, koje su dizajnerke uputile svom voljenom Milanu.

Kafić, sa franšiznim lokalima na više lokacija u Njujorku, nedavno je potpuno renoviran i spreman je da se ponovo otvori za javnost 14. novembra u Milanu.

Foto: Profimedia, Instagram

Priredila: T.M.

Najnovije